Odvzdušňovací hadička víčka nádrže s meziventilem
- hadice zabraňuje rychlému vytékání paliva z palivové nádrže
- jednoduše vytvořený ventil pomocí kuličky v mezihadici zabraňuje rychlému vytékání paliva
- barevné provedení pro zlepšení vzhledu motocyklu
- celková délka 35cm
Barvy: černá, modrá, červená, žlutá
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro:
Kawasaki KLT110 A1-A3 / 84-86
Kawasaki KLF110 A1,A2,B1,B2 Mojave / 87-88
Kawasaki KLX140G / 17-20
Kawasaki KLX140L / 08-20
Kawasaki KLX140 A / 08-20
Kuličková ložiska EBI/MGK jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93316-00503
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT500
Yamaha XT600
Yamaha XT600E
Yamaha XT600Z
Yamaha XT600K
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha TT600
Yamaha SRX600
Yamaha SX650
Yamaha XZ550R
Yamaha TX650
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Spárové měrky (spároměr lístkový) pro přesné měření, seřízení a nastavení vůle ventilů
- vhodné také pro změření odtrhu na svíčce
- určeno pro motocykly a zároveň pro benzínové a dieselové motory osobních a lehkých užitkových automobilů
- zahnuté proveden ve tvaru L pro snazší manipulaci
- popis síly jednotlivých lístků (metrické a palcové)
- Offset Feeler Gauge Set
Rozsah v mm: 0,20 / 0,25 / 0,30 / 0,33 / 0,35 / 0,38 / 0,40 / 0,45 / 0,48 / 0,50 / 0,63 / 0,66mm
Rozsah v palcích: 0,08 / 0,010 / 0,012 / 0,013 / 0,014 / 0,015 / 0,016 / 0,018 / 0,019 / 0,020 / 0,025 / 0,026"
Balení: 1 sada
Přepínač/vypínač světel - univerzální
- univerzální vypínač/přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry včetně kabeláže
- vhodný pro ovládání světel zapnout/vypnout (ON/OFF)
- například pro přídavná světla
- montáž na řidítka průměr 22mm
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 6V
- maximální zatížení 2x8W ±1,5W
- 3 póly (3 kontakty)
- bez gumového držáku/příchytky
Motocyklové rukojeti v jednovrstvém provedení v Retro designu
- jednovrstvá konstrukce s vyšším vroubkováním pro měkčí úchop
- univerzální rukojeti pro rekreační jízdu a veterány (Vintage)
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
Balení: 1 pár
Barvy: černá
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 GXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 EXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 10
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 12,5
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 15
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 17,5
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 20
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 22,5
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku