Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka (58mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 5117341G00
Suzuki 5117302FA0
Suzuki 5115346E20
Suzuki 5115340C00
Suzuki 5115340F00
Honda 91255-KA4-701
Honda 51490-KA4-711
Honda 51490-KA3-731
Honda 51490-MG7-305
Honda 51490-KA3-730
Kawasaki 92049-1104
Kawasaki 92049-1092
Kawasaki 92049-1104
Suzuki 51153-14330
Suzuki 51153-14300
Suzuki 51153-14200
Suzuki 51153-01B20
Yamaha 4V4-23145-20
Yamaha 4V4-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-01
Yamaha 4DA-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-00
Yamaha 5X6-23145-L0
Yamaha 3GM-23145-AO
Yamaha 3GM-23145-00
Yamaha 3XJ-23145-L0
Yamaha 2VM-23145-L0
Yamaha 4KG-23145-00
Yamaha 23X-23145-L0
Yamaha 23X-23145-10
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce Athena jsou ekonomickou variantou při výměně/repasi předních vidlic.
Konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti i při zachování minimálního tření pro hladký chod vidlice.
Jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření a disponujícího vlastnostmi, které zaručují bezproblémový chod, těsnící účinek a životnost po přetěsnění vidlice.
Prachovky (stěrací těsnění) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1341
Kawasaki 92049-0002
Suzuki 51153-27C00
Suzuki 51153-27820
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 34-37mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní plynové lanko v délce 250cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 1,2mm
- pevná koncovka: 3,0mm
- montovací koncovka: 5,0mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4XL-11351-01-00
Yamaha 4XL-11351-00-00
Yamaha 4XL-11351-20-00
Držák zrcátka pro většinu typů motocklových zrcátek.
Dvoudílná konstrukce pro jednoduchou montáž i demontáž a možnost rychlé úpravy nastavení.
Vnitřní závit: PRAVÝ / M10
Barva: černá
Cena uvedena za 1 kus.
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 37-40mm
Osvětlení na SPZ (na žárovku 5W) - provedení "Original"
- Vicma 14099
- přídavné osvětlení poznávací značky
- bílé světlo
- pro 12V kabeláž
- včetně držáku
Rozměry: 50x50x25mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 50330035075
Husqvarna 50330035075
Husaberg 50330035075
Vhodné pro motocykly:
Husaberg TE125 / 11-14
Husqvarna TE125 / 14-16
Husqvarna TC125 / 14-15
KTM 125EXC / 98-16
KTM 125SX / 98-15
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 09-15
KTM 200EXC / 98-16
KTM 200SX / 03-05
Gumový držák přední masky pro upevnění přední masky se světlem nebo světlometu nebo chráničů rukou.
- provedení jako náhrada za originální pásek na endurových motocyklech KTM, Husqvarna, Husaberg, Gas-Gas
- antivibrační gumové pásky eliminují nežádocí vibrace
- jednoduchá a rychlá montáž i demontáž bez nutnosti použití nářadí
- vhodné i pro další značky offroadových motocyklů (enduro)
Celková délka pásku: 180mm
Šířka pásku: 20mm
Nastavitelné pozice: 145mm
Tento upínací pásek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 78108003000
KTM 50211086000
Husqvarna 78108003000
Husqvarna 50211086000
Husaberg 78108003000
Husaberg 580211086000
Balení: 1 ks
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 40-43mm
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 46mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení G: 5,5mm
- výška (celková) E: 10mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-MBN-671
Kawasaki 92093-1281
NOK BR3887E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní plynové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 1,2mm
- pevná koncovka: 3,0mm
- montovací koncovka: 5,0mm
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku