Spínač brzdový s pružinou a konektorem pro motocykly Suzuki
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektoru a pružiny
Rozměry:
- průměr spínače: 12mm
- celková délka spínače: 70mm
- délka těla spínače: 27mm
- celková délka kabeláže: 520mm
- celková délka pružiny: 126mm
- průměr pružiny: 6,5mm
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR650R
Suzuki DR650RSE
Suzuki DR350R
Suzuki DR125SE
Suzuki DR800 Big
Suzuki GSX400
Suzuki GSX550
Suzuki GSX600F
Suzuki GSX650
Suzuki GSX750
Suzuki GSX1100F
Suzuki GSX1200 Inazuma
Suzuki GSX1250F
Suzuki GSX1400
Suzuki GSXR250
Suzuki GSXR750
Suzuki GSXR1000
Suzuki GS450
Suzuki GS500
Suzuki GS1100
Suzuki GSR600
Suzuki GSR750
Suzuki SV650
Suzuki SV1000
Suzuki RF600
Suzuki VL125 Intruder
Suzuki VL250 Intruder
Suzuki VL600 Intruder
Suzuki VL800 Volusia
Suzuki VL800 Intruder C800
Suzuki VX800
Suzuki VZ800 Marauder
Suzuki VZ800 Intruder M800
Suzuki VL1800 Intruder
Suzuki VZR1800 Intruder
Suzuki LS650 Savage
Suzuki TL1000
Suzuki TU250X
Suzuki GN125
Suzuki RG125 Gamma
Suzuki RG250 Gamma
Suzuki RGV250
Suzuki RV125 VanVan
Suzuki RV200 Van Van
Suzuki GSF600 Bandit
Suzuki GSF650 Bandit
Suzuki GSF1200 Bandit
Suzuki DL650 V-Strom
Suzuki DL17000 V-Strom
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0770078020
KTM 0770105020
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 47030035000
KTM 47030035020
KTM 47030035030
Husqvarna 47030035000
Husqvarna 47030035020
Husqvarna 47030035030
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 52-55mm
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-27C10
Suzuki 11241-27C00
Suzuki 11241-27C01
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 55-59mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 20mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Toto ložisko nahrazuje originální ložisko OEM:
Honda 91072-MY1-005
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Masivní montpáka se zahnutým a rovným koncem
- masivní montpáka pro montáž a demontáž pneumatik
- oboustranné použití podle typu pneumatiky nebo ráfku
- jeden konec rovný a zúžený
- druhý konec mírně zahnutý
- kované provedení
- délka 24cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
Sada nálepek KYB / KAYABA pro servisní úkony
- poznámky pro mechaniky a jezdce/řidiče
- pro dodržení předepsaného pravidelného servisního intervalu
- originální nálepky KYB / KAYABA z kvalitního materiálu a s velmi přilnavým lepidlem
- sada 10ks
Rozměry: 45 x 60 mm
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Kawasaki 46092-1140
Kawasaki 46092-0044
Vhodné pro motocykly:
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VL125Fi Daystar / 08-20
Daelim VL125Fi Daystar CBS / 17-20
Daelim VT125 / 98-02
Daelim VT125 Evolution / 00-02
Kawasaki KLX125C / 10-17
Kawasaki KLX125D D-Tracker / 10-13
Kawasaki KLX250S / 09-17
Kawasaki KMX125 / 99-03
Kawasaki KLX150
Kawasaki KLX300
Kawasaki KLX230
Yamaha YBR250 / 07-13
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 54813002000
KTM 54813002100
KTM 54813002200
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX / 05-13
KTM 125EXC / 05-13
KTM 144SX / 05-13
KTM 150SX / 05-13
KTM 200EXC / 05-13
KTM 250SX / 05-13
KTM 250EXC / 05-13
KTM 300EXC / 05-13
KTM 350SXF / 05-13
KTM 350EXCF / 05-13
KTM 400EXC / 05-13
KTM 450SXF / 05-13
KTM 450EXCF / 05-13
KTM 505SXF / 05-13
KTM 525SX / 05-13
KTM 525EXC / 05-13
KTM 530EXC / 05-13
BMW G450X / 08-11
Husaberg FE250 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE350 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE390 i.e. Enduro / 10-12
Husaberg FE450E Enduro / 06-08
Husaberg FE450 i.e. Enduro / 09-14
Husaberg FE501 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE550E Enduro / 06-08
Husaberg FE570 i.e. Enduro / 09-12
Husaberg FE650E Enduro / 06-08
Husaberg FS570 i.e. Supermoto / 10-11
Husaberg FX 450 i.e. Cross / 10-11
Husaberg TE125 Enduro / 12-14
Husaberg TE250 Enduro / 11-14
Husaberg TE300 Enduro / 11-14
Husqvarna CR125 / 03-14
Husqvarna SMR630 Seel Replica / 04-08
Husqvarna TC250 4T / 05-10
Husqvarna TC449 i.e. / 11-13
Husqvarna TC450 / 05-10
Husqvarna TC510 / 05-09
Husqvarna TE250 4T / 05-07
Husqvarna TE250 i.e. / 08-13
Husqvarna TE310 i.e. / 09-13
Husqvarna TE449 i.e. / 11-13
Husqvarna TE450 / 05-06
Husqvarna TE450 i.e. / 08-10
Husqvarna TE510 / 05-06
Husqvarna TE510 i.e. / 08-10
Husqvarna TE511 i.e. / 11-13
Husqvarna TE610 i.e. / 07-10
Husqvarna TE630 i.e. / 10-12
Husqvarna WR125 / 03-14
Husqvarna WR250 / 05-14
Husqvarna WR300 / 09-14
Husqvarna WRE125 / 93-97
Příložka ojnice (vymezovací podložka ojnice)
- pro vymezení vůle na klikové hřídeli
- ze speciálního materiálu a se speciální povrchovou úpravou
- japonská výroba "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM)
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- výška "H" = 1,0mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku