Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní spojkové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 2,0mm
- pevná koncovka: mm
- montovací koncovka TYP1: mm
- montovací koncovka TYP2: mm
Sada pro repasi palivového kohoutu od japonské značky Tourmax
- sada pro přetěsnění kohoutu paliva nádrže
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 44348-28070
Suzuki 44348-28071
Yamaha
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR125S (SF42) / 82-84
Suzuki DR125S (SF43) / 85-94
Suzuki DR250S (SG42) / 82-83
Suzuki DR250S (SJ42A) / 84-87
Suzuki DR400S (DR400) / 80-81
Suzuki DR500S (DR500) / 81-83
Suzuki GN125 (NF41A) / 94-99
Suzuki GN250 (NJ42A) / 85-99
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GNX250E (NJ42A) / 82-84
Suzuki GS125S / 99
Suzuki RGV250 89-93
Suzuki TS125ER (TS1252) / 80-81
Suzuki TS185ER (TS1852) / 79
Suzuki TS250ER (TS2504) / 79-81
Suzuki TS250X (SJ11B) / 86-89
Yamaha PW80 (4BC) / 91-92
Yamaha YZ80 / 80-85
Yamaha YZ125 / 80-85
Yamaha YZ250 / 80-85
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-85
Samostatné těsnění pod hlavu a pod válec jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93210-63442
Yamaha 93210-90785
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93210-56459
Yamaha 93210-57436
Yamaha 93210-84724
Yamaha 93210-84802
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 59-63mm
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 41,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 4GY-83912-00
Yamaha 1B2-H3912-00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM85 / 05-22
Suzuki RM125 / 92-11
Suzuki RM250 / 92-12
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha TTR125 / 00-21
Yamaha TT-R125LW / 00-21
Yamaha TT-R125LWE / 03-21
Yamaha TW125 Trailway / 99-04
Yamaha TW200 Trailway / 89-15
Yamaha YZ80 / 95-01
Yamaha YZ85 / 02-14
Yamaha YZ125 / 94-99
Yamaha YZ250 / 94-99
Yamaha YZ400F / 98-99
Yamaha WR400F / 98-99
Yamaha WR250 / 94-97
Yamaha WR250R / 08-20
Yamaha WR250X / 08-20
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (608-2Z nebo 608-2RS) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 8mm
- vnější průměr rolny: 32mm
- šířka rolny: 29,5mm
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 63-68mm
Sada krytů ráfku MTZ
- slouží proti poškrábání nebo promáčknutí ráfku při montáži pneumatiky, výměně duše, apod.
- dokonalá chrana ráfku při přezouvání pneumatik montpákou
- určeno zejména pro motokros a enduro motocykly s průměry kol 16", 17", 18", 19", 21", 23"
Balení: 1 sada (2 ks)
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 14mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Plastová nalévací nádoba o objemu 2 litry
- plastová konev na dolévání a doplňování provozních kapalin
- vhodné pro olej, chemikálie a další kapaliny pro motocykly, čtyřkolky, automobily
- použitelná v dílně, garáži, domácnosti i zahradě
- vybavena měrkou
- univerzální plastová nálevka s držadlem
Objem: 2 litry
Materiál: plast
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 47mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 62mm
- výška osazení pro montáž D: mm
- výška (celková) E: mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-J31
Honda 51490-KZ3-J31
Kawasaki 920930059
Suzuki 51173-36F00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku