Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-27C10
Suzuki 11241-27C00
Suzuki 11241-27C01
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 55-59mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 20mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Toto ložisko nahrazuje originální ložisko OEM:
Honda 91072-MY1-005
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Masivní montpáka se zahnutým a rovným koncem
- masivní montpáka pro montáž a demontáž pneumatik
- oboustranné použití podle typu pneumatiky nebo ráfku
- jeden konec rovný a zúžený
- druhý konec mírně zahnutý
- kované provedení
- délka 24cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
Sada nálepek KYB / KAYABA pro servisní úkony
- poznámky pro mechaniky a jezdce/řidiče
- pro dodržení předepsaného pravidelného servisního intervalu
- originální nálepky KYB / KAYABA z kvalitního materiálu a s velmi přilnavým lepidlem
- sada 10ks
Rozměry: 45 x 60 mm
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Kawasaki 46092-1140
Kawasaki 46092-0044
Vhodné pro motocykly:
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VL125Fi Daystar / 08-20
Daelim VL125Fi Daystar CBS / 17-20
Daelim VT125 / 98-02
Daelim VT125 Evolution / 00-02
Kawasaki KLX125C / 10-17
Kawasaki KLX125D D-Tracker / 10-13
Kawasaki KLX250S / 09-17
Kawasaki KMX125 / 99-03
Kawasaki KLX150
Kawasaki KLX300
Kawasaki KLX230
Yamaha YBR250 / 07-13
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 54813002000
KTM 54813002100
KTM 54813002200
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX / 05-13
KTM 125EXC / 05-13
KTM 144SX / 05-13
KTM 150SX / 05-13
KTM 200EXC / 05-13
KTM 250SX / 05-13
KTM 250EXC / 05-13
KTM 300EXC / 05-13
KTM 350SXF / 05-13
KTM 350EXCF / 05-13
KTM 400EXC / 05-13
KTM 450SXF / 05-13
KTM 450EXCF / 05-13
KTM 505SXF / 05-13
KTM 525SX / 05-13
KTM 525EXC / 05-13
KTM 530EXC / 05-13
BMW G450X / 08-11
Husaberg FE250 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE350 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE390 i.e. Enduro / 10-12
Husaberg FE450E Enduro / 06-08
Husaberg FE450 i.e. Enduro / 09-14
Husaberg FE501 i.e. Enduro / 13-14
Husaberg FE550E Enduro / 06-08
Husaberg FE570 i.e. Enduro / 09-12
Husaberg FE650E Enduro / 06-08
Husaberg FS570 i.e. Supermoto / 10-11
Husaberg FX 450 i.e. Cross / 10-11
Husaberg TE125 Enduro / 12-14
Husaberg TE250 Enduro / 11-14
Husaberg TE300 Enduro / 11-14
Husqvarna CR125 / 03-14
Husqvarna SMR630 Seel Replica / 04-08
Husqvarna TC250 4T / 05-10
Husqvarna TC449 i.e. / 11-13
Husqvarna TC450 / 05-10
Husqvarna TC510 / 05-09
Husqvarna TE250 4T / 05-07
Husqvarna TE250 i.e. / 08-13
Husqvarna TE310 i.e. / 09-13
Husqvarna TE449 i.e. / 11-13
Husqvarna TE450 / 05-06
Husqvarna TE450 i.e. / 08-10
Husqvarna TE510 / 05-06
Husqvarna TE510 i.e. / 08-10
Husqvarna TE511 i.e. / 11-13
Husqvarna TE610 i.e. / 07-10
Husqvarna TE630 i.e. / 10-12
Husqvarna WR125 / 03-14
Husqvarna WR250 / 05-14
Husqvarna WR300 / 09-14
Husqvarna WRE125 / 93-97
Příložka ojnice (vymezovací podložka ojnice)
- pro vymezení vůle na klikové hřídeli
- ze speciálního materiálu a se speciální povrchovou úpravou
- japonská výroba "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM)
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- výška "H" = 1,0mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní spojkové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 2,0mm
- pevná koncovka: mm
- montovací koncovka TYP1: mm
- montovací koncovka TYP2: mm
Sada pro repasi palivového kohoutu od japonské značky Tourmax
- sada pro přetěsnění kohoutu paliva nádrže
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 44348-28070
Suzuki 44348-28071
Yamaha
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR125S (SF42) / 82-84
Suzuki DR125S (SF43) / 85-94
Suzuki DR250S (SG42) / 82-83
Suzuki DR250S (SJ42A) / 84-87
Suzuki DR400S (DR400) / 80-81
Suzuki DR500S (DR500) / 81-83
Suzuki GN125 (NF41A) / 94-99
Suzuki GN250 (NJ42A) / 85-99
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GNX250E (NJ42A) / 82-84
Suzuki GS125S / 99
Suzuki RGV250 89-93
Suzuki TS125ER (TS1252) / 80-81
Suzuki TS185ER (TS1852) / 79
Suzuki TS250ER (TS2504) / 79-81
Suzuki TS250X (SJ11B) / 86-89
Yamaha PW80 (4BC) / 91-92
Yamaha YZ80 / 80-85
Yamaha YZ125 / 80-85
Yamaha YZ250 / 80-85
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-85
Samostatné těsnění pod hlavu a pod válec jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93210-63442
Yamaha 93210-90785
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93210-56459
Yamaha 93210-57436
Yamaha 93210-84724
Yamaha 93210-84802
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku