Motocyklové rukojeti v jednovrstvém provedení určené pro silniční motocykly
Jednovrstvá kontrukce nabízí dlouhou životnost a pohodlný středně měkký úchop pro použití v běžném silničním provozu.
Univerzální rukojeti pro každodenní použití a rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 125mm
Motocyklové rukojeti v jednovrstvém provedení určené pro silniční motocykly
Jednovrstvá kontrukce nabízí dlouhou životnost a pohodlný středně měkký úchop pro použití v běžném silničním provozu.
Univerzální rukojeti pro každodenní použití a rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 120mm
Sada pro repasi palivového kohoutu od japonské značky Tourmax
- sada pro přetěsnění kohoutu paliva nádrže
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 92055-1419
Kawasaki 92055-0139
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX650C (LX650C) / 93-95
Kawasaki ZX-6R Ninja (ZX600F) / 95-97
Kawasaki ZXR750H Stinger (ZX750H) / 90
Kawasaki ZXR750 (ZX750) / 91-95
Kawasaki ZZR600E (ZX600E) / 93-05
Kawasaki ZZR1100C (ZXT10C) / 90-92
Kawasaki ZZR1100D (ZXT10D) / 93-97
Kawasaki ZZR1100G Kat (ZXT10) / 98-01
Spínač brzdové páčky pro motocykly Kawasaki+Suzuki a další značky
- čídlo brzdového světla
- mikrospínač ovládaný páčkou brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač brzdového světla (OEM Replacement):
Kawasaki 27010-1170
Suzuki 57460-17C00
Suzuki 57460-17C01
Suzuki 57460-14J01
Suzuki 57460-14J00
Suzuki 57460-14J02
Suzuki 57460-17C11
35340-BA7-900
35340-DE34-A00
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki BJ250A Estrella / 94-96 (přední brzda)
Kawasaki BJ250 Estrella / 97-99 (přední brzda)
Kawasaki EL250 Eliminator 250 / 88-03 (přední brzda)
Kawasaki EN500A / 90-96 (přední brzda)
Kawasaki EN500B / 94-95 (přední brzda)
Kawasaki EN500C / 96-03 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister B / 97-00 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister A / 97-00 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister C / 01-06 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister D / 01-06 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister / 06 (přední brzda)
Kawasaki ER6N 650 / 05-10 (přední brzda)
Kawasaki ER6F 650 / 05-11 (přední brzda)
Kawasaki ER6N ABS 650 / 06-08 (přední brzda)
Kawasaki ER6F ABS 650 / 06-08 (přední brzda)
Kawasaki GPX600R / 88-99 (přední brzda)
Kawasaki GPX750 / 87-88 (přední brzda)
Kawasaki GPZ500 S A / 87-94 (přední brzda)
Kawasaki GPZ500 S / 88-03 (přední brzda)
Kawasaki GPZ500 S D / 95-98
Kawasaki GPZ500 S E / 95-99
Kawasaki GPZ600 R A / 85-90 (přední brzda)
Kawasaki GPZ750 Ninja R / 85 (přední brzda)
Kawasaki GPZ900 Ninja R / 84-94 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1000 Ninja RX A / 86-87 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1100E / 95-98 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1100E ABS / 96-98 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1100E ABS / 96-97
Kawasaki GTR1000A / 86-03 (přední brzda)
Kawasaki GTR1000A / 00-01
Kawasaki KLE500A / 91-06 (přední brzda)
Kawasaki KLR650A / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki KLR650B Tengai / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki VN750 Vulcan / 93-95 (přední brzda)
Kawasaki VN800 Classic B / 96-98 (přední brzda)
Kawasaki VN800 Classic AB / 97-03 (přední brzda)
Kawasaki VN1500A / 87-99
Kawasaki VN1500 SE B / 88-95 (přední brzda)
Kawasaki VN1500 Sumo A / 94-95 (přední brzda)
Kawasaki VN1500 SE C / 94-97 (přední brzda)
Kawasaki VN1500A Sumo / 96
Kawasaki Z750 / 03-06
Kawasaki Z1000 / 03-05 (přední brzda)
Kawasaki ZL600 Eliminator / 95-97 (přední brzda)
Kawasaki ZL900 Eliminator / 85-86 (přední brzda)
Kawasaki ZL1000 Eliminator / 86-88 (přední brzda)
Kawasaki ZR550 Zephyr B / 91-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR750 Zephyr C / 90-98 (přední brzda)
Kawasaki ZR750 Zephyr D / 96-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 91-97 (přední brzda)
Kawasaki ZR-7 750 / 99-04 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1100C / 97-00 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1200 / 01-05 (přední brzda)
Kawasaki ZX-10 Tomcat B 1000 / 88-90 (přední brzda)
Kawasaki ZX-12R Ninja A 1200 / 00-04,06 (přední brzda)
Kawasaki ZX-12R Ninja B 1200 / 00-06 (přední brzda)
Kawasaki ZX-6R Ninja F 600 / 95-02
Kawasaki ZX-6R 636 / 02
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-03
Kawasaki ZXR400 / 91-99
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR600 / 90-04
Kawasaki ZZR1100 / 90-97
Kawasaki ZZR1100 Kat / 98-01
Kawasaki ZZR1200C / 02-05
Suzuki AH100 Address / 92-96 (přední brzda)
Suzuki AN125 / 95-99 (přední brzda)
Suzuki AN250 Burgman 250 / 98-99 (přední brzda)
Suzuki AN400 Burgman 400 / 99-02 (přední brzda)
Suzuki AN650 Burgman / 02-04 (přední brzda)
Suzuki AP50S / 94-99 (přední brzda)
Suzuki UH125 Burgman UH 125 / 02-11
Suzuki DR125SE / 95-00 (přední brzda)
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR650 / 90-96
Suzuki DR750 Big / 88-90 (přední brzda)
Suzuki DR800S Big / 88-99 (přední brzda)
Suzuki DRZ400 / 00-20 (přední brzda)
Suzuki DRZ400E / 00-20 (přední brzda)
Suzuki DRZ400S / 00-20 (přední brzda)
Suzuki DRZ400SM / 00-20 (přední brzda)
Suzuki Estilete UF50 / 00-01 (přední brzda)
Suzuki GN125 / 94-99 (přední brzda)
Suzuki GN250 / 94-99 (přední brzda)
Suzuki GS125X / 99 (přední brzda)
Suzuki GS500E / 89-06 (přední brzda)
Suzuki GSF400 Bandit / 91-04
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04 (přední brzda)
Suzuki GSX600F / 89-01 (přední brzda)
Suzuki GSX750F / 89-03 (přední brzda)
Suzuki GSXR750 / 88-03 (přední brzda)
Suzuki GSXR750 SRAD / 96-99 (přední brzda)
Suzuki GZ125 Marauder / 98-05 (přední brzda)
Suzuki GZ250 Marauder / 99-01 (přední brzda)
Suzuki Katana AY AC 50 / 03-04 (přední brzda)
Suzuki LS650 Savage / 86-00 (přední brzda)
Suzuki LTA400 Eiger 4WD / 02-04
Suzuki LTA400 Eiger 2WD / 02-04
Suzuki LTZ250 Quadsport / 04
Suzuki RF600R / 93-96 (přední brzda)
Suzuki RGV250 / 89-93 (přední brzda)
Suzuki RV125 Van Van / 03 (přední brzda)
Suzuki SV650N / 99-03 (přední brzda)
Suzuki SV650S / 99-03 (přední brzda)
Suzuki TR50S / 98-99 (přední brzda)
Suzuki TU125 / 99 (přední brzda)
Suzuki TU125 / 99 (přední brzda)
Suzuki UC125 Epicuro / 99-02 (přední brzda)
Suzuki UE125 / 01-03
Suzuki VL125 Intruder / 00-04 (přední brzda)
Suzuki VS600GL Intruder / 95-97 (přední brzda)
Suzuki VS750 Intruder / 89-95 (přední brzda)
Suzuki VS800 Intruder / 90-91 (přední brzda)
Suzuki VS800GL Intruder / 92-00 (přední brzda)
Suzuki XF650 Freewind / 97-03
Zillion UX LC 50 / 99-00 (přední brzda)
Adly Panther 2T AC 50
Baotian BT49 QT-12 4T 50 / 04-
Baotian BT49 QT-2 4T 50
Baotian BT49 QT-6A1 50
Baotian BT49 QT-9D1 50
Baotian BT49 QT-9R1 50
Baotian BT49 QT-10 50
Baotian BT49 QT-6B4 50
Baotian BT49 QT-7B1 50
Baotian BT49 QT-9 4T 50
Baotian BT49 QT-9S3 50
Baotian BT49 QT-9O3 50
Baotian BT49 QT-9N3 50
Baotian BT49 QT-12J 50
Baotian BT49 QT-12P 50
Baotian BT49 QT-12G1 50
Baotian BT49 QT-12E 50
Baotian BT49 QT-20A 50
Baotian BT49 QT-20B 50
Baotian BT50 QT-9 4T 50
Baotian BT50 QT-7 50
Baotian BT50 QT-11 4T 50
Baotian Eco Bike 4T 50
Benzhou City Star 50
Benzhou Formula 2000 50
Benzhou Retro Star 50
Benzhou YY50QT 4T 50 / 04-
Benzhou YY50QT-10 50
Benzhou YY50QT-10B 50
Benzhou YY50QT-10L 50
Benzhou YY50QT-15 4T 50 / 04-
Benzhou YY50QT-2 4T 50 / 04-
Benzhou YY50QT-21 4T 50
Benzhou YY50QT-23 50
Benzhou YY50QT-25 4T 50
Benzhou YY50QT-26 4T 50
Benzhou YY50QT-26 50
Benzhou YY50QT-26 A 50
Benzhou YY50QT-3 50
Benzhou YY50QT-4 4T 50
Benzhou YY50QT-5 4T 50 / 04-
Benzhou YY50QT-5 50
Benzhou YY50QT-6 4T 50 / 04-
Benzhou YY50QT-6A B09 50
Benzhou YY50QT-6B B10 50
Benzhou YY50QT-6C B11 50
Benzhou YY50QT-6D B12 50
Benzhou YY50QT-6E B13 50
Benzhou YY50QT-6F B14 50
Benzhou YY50QT-6H B20 50
Benzhou YY50QT-7 B15 4T 50
Benzhou YY50QT-7A B16 4T 50
Benzhou YY50QT-8 50
Benzhou YY50QT-C 50
CIX Kingroad JINLUN JL50QT-5 4T 50 / 04-
Kinroad XT50QT 50
Ering Big Panther 50
Ering Dynamic 50
Ering Smart Rider 50
Ering Sprint 50
Ering Warrior 50
Flex Tech Hurrican X1 50
Flex Tech Hurrican X2 50
Guangzho 50QT-A 4T 50 / 04-
Hagebau RS 450 50
Hagebau Venus 50
Jiangmen ZY50QT-7 4T 50
Jiangsu XT50QT-2 4T 50 / 04-
Jinlun JL50QT-4 50
Jinlun JL50QT-5 Fighter 50
Jinlun JL50QT-5B 50
Jinlun JL50QT-5C 50
Jinlun JL50QT-6 50
Jinlun JL50QT-7 50
Jinlun JL50QT-8 50
Jinlun Starquad 50
Karcher KM50-10 ZY50QT-7 4T 50
Kreidler Flory 50 / 97-02
Kreidler RMC-E 4T 50
Longjia Exactly LJ50QT-E 4T 50
MKS Ecobike 50
Moto Zeta Rally 4T 50
Motorro Clea 4T 50
Motorro Cobi 4T 50
Motorro Desire 4T 50
Motorro Hawk 4T 50
Otto Dynamic 50
Rex RS 900 50
Peugeot V-Clic QM50QT-6 4T 50 / 08-11
Praktiker RS 450 50
Qingqi QM50QT-10A 4T 50
Qingqi QM50QT-6 4T 50
Qingqi QM50QT-6A 50
Quelle Buffalo Wind ZS50QT-4 50
Quelle Speedy 50
Rex Off Limit 50
Rex Capriolo 4T 50 / 98-00
Rex RS 450 4T 50 / 04-07
Rex RS 500 4T 50 / 04-09
Rex RS 900 4T 50 / 04-09
Rieju Paseo YH50QT-2 4T 50
Rieju Toreo YH50QT 4T 50
Sanli SL50QT-8 4T 50 / 04-
Schenke PE 4T 50 / 04-
Shanghai JSD50QT-13 4T 50 / 04-
Sukida Dolphin 4T 50
Sukida Giantco Venus SK50QT 4T 50
Sukida Roma SK50QT-9 4T 50
Sukida Sprint 10 SK50QT-A 4T 50
Sukida Sprint 12 SK50QT-B 4T 50
Xinling XL50QT-B 4T 50
Yiying MKS YY50QT-26 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-16 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-2 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 B10 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 1 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 3 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 4 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 5 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 7 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 8 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 9 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-21 10 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-35 2 50
Zhejiang Hongqiao HL50QT-35 5 50
Zhejiang Hongqiao XY50QT 4T 50 / 04-
Zhongshen Cab 50
Zhongshen ZS50QT-4 4T 50 / 04-
Zhongyu ZY50QT-7 50
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: 525 ZXW (5/8x5/16)
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
Rozměry (parametry) stahováku:
M27 x 1,25mm - PRAVÝ ZÁVIT
Tento stahovák je vhodný zejména pro motocykly MZ, Simson a pro motocykly Jawa, ČZ s bezkontaktním zapalováním Vape.
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11691-425-306
Honda 11691-425-010
Honda 11691-425-000
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-33E01
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 97-00
Suzuki GSX-R750 / 96-99
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 30,5mm
- vnější průměr: 39,5mm
- výška: 3,5mm
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (x-kroužek zadního tlumiče) od švédské značky Öhlins
- jedná se o originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12,37 mm (x-kroužek pro pístnici 12,5mm)
- vnější průměr: 17,61mm
- průměr těla kroužku: 2,62 mm
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určen pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Honda 15400-PLM-A01PE
Honda 15400-PLM-A02
Honda 15400-ZJ1-004
TGB 924153
Yamaha 5JW-13440-00
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky a lodní motory:
TGB 400 Avenger LE / R / 07-10
TGB 400 Target E / LE / 06-10
TGB 425 Avenger / 07-10
TGB 425 Blade / 08-10
TGB 425 Outback / 07-08
TGB 425 Target
TGB 450 Blade SE / 10-
TGB 500 Blade R / 10-14
TGB 500 Avenger R
TGB 500 Target R 4x2 / 4x4 / 10-14
TGB 525 Blade R IRS / SE / 09-14
TGB 525 Target / 08-10
TGB 550 Blade / 09-14
TGB 550 Blade LT IRS / 09-14
TGB 550 Target IRS / 10-14
Yamaha FJR1300 / 01-05
Yamaha FJR1300 A ABS / 03-12
Yamaha FJR1300 AS Automatic ABS / 06-11
Yamaha FJR1300 AE / 09-10
Honda Marine 75 hp / 00-
Honda Marine 90 hp / 00-
Honda Marine 115 hp up to 1102862 / 00-06
Honda Marine 115 hp1102863 / 07-
Honda Marine 130 hp / 00-04
Honda Marine 135 hp / 05-
Honda Marine 150 hp1010961 / 04-
Honda Marine 200 hp up to 1101744 / 02-07
Honda Marine 200 hp1101745 / 07-
Honda Marine 225 hp up to 1107491 / 02-06
Honda Marine 225 hp1107492 / 07-
Mercury/ Mariner Fourstroke 25 Carb 0G760300 - 1B344298
Mercury/ Mariner Fourstroke 30 Carb 0P153500 -
Mercury/ Mariner FourStroke 30 EFI 0T409000 - 1B226999
Mercury/ Mariner FourStroke 30 EFI 1C109093-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 Carb (3 cyl) 0P153500-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI (3 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI Jet (4 cyl) 1C051324-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 50 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 60 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 75 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 80 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 90 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 100 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 115 EFI 0T178500 - 1B366822
Čidlo tlaku oleje (Oil pressure sensor) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 37240-P13-013
Honda 31300-706-000
Honda 31300-706-003
Honda 35500-300-000
Honda 35500-333-004
Honda 35500-333-014
Honda 37200-611-154
Honda 37200-657-154
Honda 37240-657-003
Honda 37240-657-013
Honda 37240-657-305
Honda 37240-P13-003
Honda 37240-P13-004
Honda 37240-P13-014
Honda 37240-PA6-004
Honda 37240-PCX-003
Honda 37240-PD1-003
Honda 37240-PZ3-003
Honda 37600-611-154
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB250 / 77-81
Honda CB350 / 73-75
Honda CB400 Twin / 79
Honda CB400 Four / 74-77
Honda CB400 / 78-81
Honda CB400 / 77-78
Honda CM400 / 80-83
Honda CX500 / 77-81
Honda GB500 Clubman / 89-90
Honda GL500 Silverwing / 82-83
Honda CB650 / 79-82
Honda CB750 Custom / 81-83
Honda CB750 / 80-82
Honda CB750 Four / 69-75
Honda CB900 Bol dor / 79-83
Honda CB900 Hornet / 02-07
Honda CBR900 Fireblade / 00-03
Honda CB1000R / 08-16
Honda CB1000 / 19-20
Honda CBF1000 / 06-16
Honda CBR1000 Fireblade / 04-08
Honda CBX1000 / 79-83
Honda GL1000 Goldwing / 76-78
Honda CB1100 / 81-83
Honda CBR1100XX Super Blackbird / 01-08
Honda GL1100 Goldwing / 80-83
Honda NSA700 DN-01 / 08-11
Honda NSS250 Forza / 08-11
Honda SH300 / 07-15
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Originální vzduchové filtry poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní fitraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr odpovídá originální dílu (originální kód OEM):
17241-GY6-9400
17211-GY6-9400
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Malaguti 06626500
Yamaha 5GM-15407-00
RMS 100602421
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Italjet 250 Jupiter / 02-03
Malaguti 250 Password / 05-11
MBK 250 Skyliner / 00-06
Yamaha YP250 R X-Max / 06-16
Yamaha YP250 RA X-Max / 11-16
Yamaha VP300 Versity / 03-07
Yamaha VP 250 X-City / 07-13
Yamaha Majesty / 00-07
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 5VU-23145-00
Yamaha 3GM-23145-A0
Yamaha 3VD-23145-00
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku