Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 1000RSV4 Factory / 09-14
Aprilia 1000RSV4 R / 11-15
Aprilia 1000RSV4 Factory Racing LE / 17
Aprilia 1000RSV4 RF / 15-20
Aprilia 1000RSV4 RR / 16-20
Aprilia 1100RSV4 Racing Factory / 19-20
Aprilia 1000 RSV4 Factory APRC / 11-14
Aprilia 1000 RSV4 Factory APRC SE / 11-14
Aprilia 1000 Tuono V4 R / APRC / 12-16
Aprilia 1100 Tuono V4 RR / 15-20
Aprilia 1100 Tuono V4 Factory / 15-20
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Ocelové rozety (převodníky) MTZ RACING byly navrženy s ohledem na co nejnižší hmotnost - jsou podstatně lehčí než standardní ocelové rozety
- jedná se o závodní offroadové rozety z nejkvalitnějšího materiálu určené pro závodní použití
- jako jediné ocelové rozety na trhu jsou rozety MTZ RACING a MTZ ExtraLIGHT2 standardně vybaveny odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů pro prodloužení životnosti rozety i řetězu
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- převodníky MTZ RACING jsou pozinkované pro nejlepší ochranu proti korozi
Hlavní výhody ozubených kol MTZ RACING jsou velmi nízká hmotnost, odbahňovací drážky, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 51 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 51
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Upozornění: protože se jedná o výrobek pro závodní použití je potřeba rozetu neprodleně vyměnit po době její životnosti nebo při pádu motocyklu nebo při jakémkoliv poškození v terénu, neboť může dojít k rychlé deformaci a následnému prasknutí.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy
Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit (Canada) / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit (USA) 95-02
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX-R600 W N,P (USA) / 92-93
Suzuki GSX600 F Katana / 89-06
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R400 (Japan) / 88-89
Suzuki GSX-R750 R,J (Japan) / 87-88
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot / 88-89
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 J,K (USA) / 88-89
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA) / 86-87
Suzuki RF600RR / 93-95
Suzuki RF600RS / 93-95
Suzuki RF600R / 96-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha FZ700 T Genesis (USA) / 87
Yamaha FZ750 Genesis / 87-91
Yamaha FZ750 (Germany) / 91-93
Yamaha FZ750 N,S / 85-86
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha FZR600 D,E / 92-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RC (USA) / 90-99
Yamaha FZR600 W,A,B / 89-91
Yamaha FZX700 S,T,CS,CT Fazer (USA) / 86-87
Yamaha FZX750 / 86-97
Yamaha FZX750 (Japan) / 90-97
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha GTS1000 A / 93-00
Yamaha GTS1000 AC / 93-00
Yamaha FZR750 (Japan) / 89
Yamaha FZR750 (OW01) / 90-92
Yamaha FZR1000 T,U,CT,CU Genesis / 87-88
Yamaha FZR1000R / 89-95
Yamaha YZF750 SP / 93-97
Yamaha YZF750R / 93-97
Yamaha YZF1000R ThunderAce / 96-02
Yamaha XJR1200 / 95-98
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Vhodné pro:
Triumph 750 Daytona (Francie) / 93
Triumph 750 Daytona / 91-95
Triumph 750 Thunderbird / 95
Triumph 750 Trident / 91-97
Triumph 900 Adventurer / 96-01
Triumph 900 Daytona / 94-97
Triumph 900 Daytona Super III / 96
Triumph 900 Legend TT / 99-00
Triumph 900 Legend Deluxe / 01
Triumph 900 Speed Triple / 94-96
Triumph 900 Sprint FT / 99
Triumph 900 Sprint / 93-97
Triumph 900 Sprint Sport / 98
Triumph 900 Thunderbird / 95-03
Triumph 900 Thunderbird Sport / 98-04
Triumph 900 Trophy / 91-01
Triumph 900 Trident / 91-98
Triumph 900 Tiger / 91-00
Triumph 955 Tiger / 01-04
Triumph 1000 Daytona / 91-95
Triumph 1200 Trophy / 91-03
Triumph 1200 Daytona / 93-97
Gufero a prochovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Gufero a prochovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Gufero a prachovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Gufero a prachovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Gufero a prachovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Gufero a prachovka předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce SKF
- tuningové těsnící komponenty pro závodní použití při výměně/repasi předních vidlic
- díky použitému speciálnímu materiálu s nízkým koeficentem tření (až o 20% snížení tření) zaručují jemný chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření
- nabízí zlepšenou ochranu proti vodě a nečistotám
- sada obsahuje 1 kus gufera/simerinku a 1 kus prachovky/stíracího kroužku pro jednu vidlici
CENA UVEDENA ZA 1 SADU (gufero+prachovka) - pro repasi obou předních vidlic jednoho motocyklu je potřeba objednat 2sady.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku