Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit (Canada) / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit (USA) 95-02
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX-R600 W N,P (USA) / 92-93
Suzuki GSX600 F Katana / 89-06
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R400 (Japan) / 88-89
Suzuki GSX-R750 R,J (Japan) / 87-88
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot / 88-89
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 J,K (USA) / 88-89
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA) / 86-87
Suzuki RF600RR / 93-95
Suzuki RF600RS / 93-95
Suzuki RF600R / 96-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit (Canada) / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit (USA) 95-02
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX-R600 W N,P (USA) / 92-93
Suzuki GSX600 F Katana / 89-06
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R400 (Japan) / 88-89
Suzuki GSX-R750 R,J (Japan) / 87-88
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot / 88-89
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 J,K (USA) / 88-89
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA) / 86-87
Suzuki RF600RR / 93-95
Suzuki RF600RS / 93-95
Suzuki RF600R / 96-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy
Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Triumph 675 Daytona / 06-17
Triumph 675 Daytona R / 11-17
Triumph 675 Street Triple / 08-16
Triumph 675 Street Triple R / 10-16
Triumph 765 Street Triple R / 17-21
Triumph 765 Street Triple R Low / 18-20
Triumph 765 Street Triple RS / 17-21
Triumph 765 Street Triple S / 17-21
Triumph 800 Tiger / 11-16
Triumph 800 Tiger X / 11-20
Triumph 1200 Bonneville T120 / 16-21
Triumph 1200 Bonneville T120 Bud Ekins / 20
Triumph 1200 Bonneville Bobber / 17-21
Triumph 1200 Bonneville Speedmaster / 18-21
Triumph 1200 Bonneville Speed Twin / 19-20
Triumph 1200 Thruxton / 16-21
Triumph 1200 Thruxton R / 16-20
Triumph 1200 Thruxton RS / 20-21
Triumph 1200 Scrambler X / 19-21
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
CRF1100L AFRICA TWIN / 20-22
CRF1100L AFRICA TWIN DCT / 20-22
CRF1100L AFRICA TWIN ADV SPORTS / 20-22
CRF1100L AFRICA TWIN ADV SPORTS DCT / 20-22
CRF1100L AFRICA TWIN ADV SPORTS ES / 20-22
CRF1100L AFRICA TWIN ADV SPORTS ES DCT / 20-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
Kawasaki KLZ1000 Versys / 13-22
Kawasaki Versys-X 300 / 17-22
Kawasaki Versys-X 250 / 17-19
Kawasaki Versys-X 250 Tourer / 20-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
Suzuki DL1000 V-Strom / 14-19
Suzuki DL1050 V-Strom / 20-21
Suzuki DL250 V-Strom / 17-21
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
Yamaha XTZ700 Tenere / 20-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro modely:
KTM 690 Enduro / 12-18
KTM 690SMC / 12-18
Husqvarna 701 Enduro / 16-19
Husqvarna 701 Supermoto / 16-19
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Rozšíření bočního stojánku od japonské značky ZETA
- sada bočního stojanu zvyšuje kontaktní plochu, takže motocykl bude vždy perfektně stát, a to i v nestabilním terénu, nezpevněných plochách nebo na štěrku
- podstavec pro boční stojan vyrobený z oceli s minimální hmotností
- deska pro zvětšení plochy bočního stojanu poskytuje větší stabilitu na nerovném povrchu a měkkém terénu
- matice na zadní straně desky poskytují větší přilnavost / trakci i na kluzkém povrchu vozovky
- precizně tvarovaný atraktivní frézovaný design
- rozšíření nožičky bočního stojanu nabízí dlouhou životnost a funkční vzhled
- jednoduchá montáž a snadná instalace
- nástavec bočního stojanu nemá žádný vliv na chování motocyklu
- zajišťuje bezpečné postavení motocyklu i v nestabilním terénu
- dostupné pro mnoho modelů motocyklů Dual Sport, Adventure a cestovního endura
Balení: sada pro daný motocykl
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna 701 Enduro / 20-22
Husqvarna 701 Supermoto / 20-22
KTM 690 Enduro / 19-22
KTM 690 SMC / 19-22
KTM 790 Adventure / 19-22
KTM 790 Adventure R / 19-22
KTM 890 Adventure / 21-22
KTM 890 Adventure R / 21-22
KTM 1090 Adventure / 17-18
KTM 1090 Adventure R / 17-19
KTM 1190 Adventure / 14-16
KTM 1190 Adventure R / 14-16
KTM 1290S Adventure R / 17-22
KTM 1290S Adventure S / 17-20
Gas-Gas ES700 / 22
Gas-Gas SM700 / 22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Samostatné těsnění ventilového víka (pod víko ventilů) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12391-MG3-000
Honda 12391-MG3-004
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11060-1076
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11173-29F00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KGH-900
Honda 14401-KGH-901
Honda 14401-KVB-901
Honda 14401-KVB-900
Yamaha 94568-A4090
Vhodné pro motocykly:
Derbi Senda 125SM / 05-07
Derbi Senda 125R / 05-07
Derbi Senda 125SM Baja / 07-08
Derbi Senda 125R Baja / 07-08
Derbi Senda 125 Cross City / 07-08
Daelim SL125
Honda CBR125 / 04-15
Honda NSC110 / 17
Yamaha YBR125 / 05-16
Yamaha XT125X / 08-12
Yamaha XT125R / 08-12
Yamaha TT-R125
Yamaha YFM80 Raptor
Yamaha YFA1 125 Breeze
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-13
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku