Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks
Rozměry lamel:
A = 147,5 mm
B = 123,2 mm
C = 113,2 mm
D = 1,5 mm
Počet vnitřních zubů:
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
KTM 75032112000
Husqvarna 75032112000
KTM Enduro 690 / 08-24
KTM Enduro 690R / 09-24
KTM 690 Supermoto / 07-10
KTM Supermoto 690R / 08-10
KTM SMC690 / 07-24
KTM Duke 690 / 08-11
KTM Duke 690R / 10-19
Husqvarna 701 Supermoto / 16-24
Husqvarna 701 SMC / 16-24
Husqvarna Vitpilen 701
Husqvarna Svartpilen 701
Gas-Gas 700 ES / 21-24
Gas-Gas 700 SM / 21-24
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 + 1 ks
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 139 mm
B = 110,5 mm
C = 104 mm
D = 2 mm
TYP 2
A = 139 mm
B = 121,7 mm
C = 112,2 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 + 1 ks
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 125 mm
B = 100 mm
C = 92,8 mm
D = 2 mm
TYP 2
A = 125 mm
B = 108,3 mm
C = 101,5 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
BMW R1200GS / 13-18
BMW R1200GS Adventure / 14-18
BMW R1200 / 14-18
BMW R1200RS / 14-18
BMW R1200RT / 13-15
BMW R1250GS / 19-
BMW R1250GS Adventure / 19-
BMW R1250R / 19-
BMW R1250RS / 19-
BMW R1250RT / 19-
BMW R1250RT Sport / 19-
Triumph Thruxton1200 / 16-
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-48E20
Suzuki 58300-48E00
Suzuki 58300-48E2V
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 5RT-26302-00
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Dragbar Long Steel
- řidítka pro silniční motocykly - klasická cestovní řídítka pro cestovní motocykly, cestovní endura, choppery, cruisery
- vyrobeny z kvalitní německé oceli a vysokopevnostních ocelových trubek
- široký sortiment ocelových řidítek TRW Lucas zahrnuje různé velikosti a ohyby pro téměř všechny silniční motocykly
- kvalitní povrchové úpravy jsou aplikovány ekologickými postupy
- proces třívrstvého lakování zabraňuje korozi
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 900mm
- "B" výška: 143mm
- "C" ohyb: 0mm
- "D" prostor na klemy: 300mm
- "E" prostor na páčky: 290mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Dragbar Long Steel
- řidítka pro silniční motocykly - klasická cestovní řídítka pro cestovní motocykly, cestovní endura, choppery, cruisery
- vyrobeny z kvalitní německé oceli a vysokopevnostních ocelových trubek
- široký sortiment ocelových řidítek TRW Lucas zahrnuje různé velikosti a ohyby pro téměř všechny silniční motocykly
- kvalitní povrchové úpravy jsou aplikovány ekologickými postupy
- proces třívrstvého lakování zabraňuje korozi
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 900mm
- "B" výška: 143mm
- "C" ohyb: 0mm
- "D" prostor na klemy: 300mm
- "E" prostor na páčky: 290mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Custom Dragbar Medium
- řidítka pro silniční motocykly - klasická cestovní řídítka pro cestovní motocykly, cestovní endura, choppery, cruisery
- vyrobeny z kvalitní německé oceli a vysokopevnostních ocelových trubek
- široký sortiment ocelových řidítek TRW Lucas zahrnuje různé velikosti a ohyby pro téměř všechny silniční motocykly
- kvalitní povrchové úpravy jsou aplikovány ekologickými postupy
- proces třívrstvého lakování zabraňuje korozi
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 800mm
- "B" výška: 10mm
- "C" zvýšení: 0mm
- "D" prostor na klemy: 320mm
- "E" prostor na páčky: 250mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Custom Dragbar Medium
- řidítka pro silniční motocykly - klasická cestovní řídítka pro cestovní motocykly, cestovní endura, choppery, cruisery
- vyrobeny z kvalitní německé oceli a vysokopevnostních ocelových trubek
- široký sortiment ocelových řidítek TRW Lucas zahrnuje různé velikosti a ohyby pro téměř všechny silniční motocykly
- kvalitní povrchové úpravy jsou aplikovány ekologickými postupy
- proces třívrstvého lakování zabraňuje korozi
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 800mm
- "B" výška: 10mm
- "C" zvýšení: 0mm
- "D" prostor na klemy: 320mm
- "E" prostor na páčky: 250mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Suzuki GS400 LX / 80
Suzuki GS400 LT / 81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GS400 B,C,EC,EN / 77-79
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS550 L Z (USA) / 82
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 E T Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GSX400 TX / 81-85
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) (Australie) / 80-83
Suzuki GT380 (Francie)
Suzuki GT380 / 73-78
Suzuki GT380 B (Asco) (USA) / 77
Suzuki GT500 / 75-78
Suzuki GT550 / 72-77
Suzuki GT550 R,J,K,L,M,A,B (USA) / 71-77
Suzuki T500 1/2/3/R/J/K/L/M (USA) / 68-75
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha GTS1000 A / 93-00
Yamaha FJ1100 L,N / 84-85
Yamaha FJ1100 L,N,CN,CL (USA) / 84-85
Yamaha FJ1200 A / 95-96
Yamaha FJ1200 / 86-96
Yamaha FJ1200 (USA) / 86-93
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZR750RT Genesis / 88-89
Yamaha FZR750R (Japan) / 89
Yamaha FZR750 / 90-92
Yamaha FZR1000 T,U,C Genesis / 87-88
Yamaha FZR1000R / 89-95
Yamaha XJR1200 / 95-98
Yamaha XJR1200 (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1200R (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1200 SP (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1300 / 99-03
Yamaha XJR1300 (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1300 SP / 99-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF-R6/ 05-07
Yamaha YZF750 SP / 93-97
Yamaha YZF750R / 93-97
Yamaha YZF1000R Thunder Ace / 96-02
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5SL-11193-00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Suzuki 12761-48G00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VZR1800 Intruder / 05
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YT7B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterie po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507.901.012
Napětí: 12 V
Kapacita: 6,5 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D150 x Š65 x V93 mm
Hmotnost: 2,17 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT7B-4-C
YUASA YT7B-BS
BANNER GT7B-4
BANNER YT7B-BS
EXIDE YT7B-BS
FIAMM FT7B-BS
MOTOBATT MB7U
VARTA 507.901.012
Možnost použití pro:
Kawasaki KLX400R
Suzuki DR-Z400
triumph 675cc Daytona
Yamaha Zuma 125
Yamaha TTR250
Yamaha YFZ450
Yamaha Majesty250
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku