Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 138,9 mm
B = 110,2 mm
C = 103,8 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Triumph 800 Bonneville / 02-06
Triumph 800 Bonneville America / 02-04
Triumph 800 Bonneville T100 / 02-04
Triumph 800 Speedmaster / 03-04
Triumph 865 America EFI / 08-17
Triumph 865 Bonneville EFI, SE EFI / 07-13
Triumph 865 Bonneville Newchurch / 15
Triumph 865 Bonneville Spirit / 15
Triumph 865 Bonneville T214 / 15-16
Triumph 865 Scrambler / 06-16
Triumph 865 Speedmaster / 05-08
Triumph 865 Speedmaster EFI / 08-16
Triumph 865 Thruxton / 04-07
Triumph 865 Thruxton EFI / 08-15
Triumph 900 Bonneville T100 ABS / 16-
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks a 1 ks
Rozměry lamel:
A = 142 mm
B = 114,5 mm
C = 105 mm
D = 1,6 mm
Rozměry lamel:
A = 142 mm
B = 114,5 mm
C = 105 mm
D = 2,5 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XVS650 Drag Star / 97-00
Yamaha XVS650 Drag Star / 01-04
Yamaha XVS650 Drag Star classic / 98-00
Yamaha XVS650 Drag Star classic / 01-03
Yamaha XVS650 Drag Star classic / 04-07
Spojkové lamely 5345-6 anglického výrobce DP Brakes jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely. Vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách.
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 119 mm
B = 110 mm
C = 91 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 8
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Honda 22201-GBF-B40
Honda 22201-KBG-A00
Honda 22201-KBG-671
Honda 22201-KBG-900
Kawasaki 13088-1016
Suzuki K1308-81016
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF150R / 07-22
Honda CRF150RB / 07-
Honda CB250Two fifty / 96-02
Honda CM250C Custom / 82-83
Honda CMX250C Rebel / 96-99
Kawasaki KX80 / 98-03
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX100 / 98-22
Kawasaki KX112 / 22-23
Kawasaki KMX125 / 86-03
Kawasaki KMX200 / 88-91
Loncin Conqueror200 / 05-
Suzuki RM100 / 03
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 119 mm
B = 110 mm
C = 91 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 8
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Honda 22201-GBF-B40
Honda 22201-KBG-A00
Honda 22201-KBG-671
Honda 22201-KBG-900
Kawasaki 13088-1016
Suzuki K1308-81016
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF150R / 07-22
Honda CRF150RB / 07-
Honda CB250Two fifty / 96-02
Honda CM250C Custom / 82-83
Honda CMX250C Rebel / 96-99
Kawasaki KX80 / 98-03
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX100 / 98-22
Kawasaki KX112 / 22-23
Kawasaki KMX125 / 86-03
Kawasaki KMX200 / 88-91
Loncin Conqueror200 / 05-
Suzuki RM100 / 03
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 5 ks
Rozměry lamel:
A = 119 mm
B = 110 mm
C = 91 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 8
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CRF230L / 08-10
Honda CRF230M / 08-10
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-42F00
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-42F10
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 4SV-26302-01
Yamaha 4SV-26302-00
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16112-MN8-004
Honda 16111-MS9-602
Honda 16112-MN8-014
Honda 16111-MN8-751
Honda 16111-MN8-751
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 28mm
- vnější průměr: 72mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16111-MN9-014
Honda 16111-MAN-620
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 31mm
- vnější průměr: 80mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16111-MR1-840
Honda 16111-MR1-004
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 23mm
- vnější průměr: 67mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16111-MAW-750
Honda 16111-MCB-611
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 23mm
- vnější průměr: 67mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16111-MF5-841
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 23mm
- vnější průměr: 67mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 16111-MB6-601
Honda 16111-MY1-000
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 28mm
- vnější průměr: 72mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 16126-1330
Kawasaki 16126-1173
Kawasaki 16126-1124
Kawasaki 16126-1163
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 21mm
- vnější průměr: 66mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLE500 / 96-07
Kawasaki ER5+ER500 / 97-06
Kawasaki BJ250 Estrella
Kawasaki W650 / 03-06
Kawasaki ZX1000
Kawasaki ZX1100
Kawasaki ZX900
Kawasaki GPZ1000RX
Kawasaki GPZ1100
Kawasaki GPZ900R
Kawasaki EN450 Vulcan/ 86-90
Kawasaki EN500 Vulcan / 89-95
Kawasaki VN700 Vulcan / 85
Kawasaki VN750 Vulcan / 86-06
Kawasaki ZL1000 Eliminator
Kawasaki EX500 Ninja / 87-97
Kawasaki EX500R Ninja / 99-09
Kawasaki ZX750R Ninja / 88-90
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Membrána karburátoru (podtlaková) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
- náhradní membráno pro šoupátko karburátoru
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 43028-1062
Kawasaki 43028-1052
Informativní rozměry:
- vnitřní průměr pro šoupátko: 24mm
- vnější průměr: 71mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Návod k montáži se nachází jako obrázek číslo 2 u tohoto produktu, nebo lze obrazit na tomto odkazu - https://www.mototechnika.cz/foto/navod-membrana.jpg
Před montáží zkontrolujte:
- vždy zkontrolujte velikost trysek karburátoru, aby odpovídaly originálnímu provedení;
- vždy vyčistěte celý palivový systém i palivovou nádrž;
- vždy vyměňte celý plovákový ventil a sedlo, nejen plovákový ventil.
Popis postupu montáže (nákresy a fotografie viz.návod):
- označte nebo si zapište pozici membrány na originálním šoupátku;
- rozřízněte plastový kroužek na šoupátku karburátoru;
- demontujte kroužek i starou membránu;
- očistěte a upravte plochy kroužku v místě řezu pro následující zpětnou montáž;
- naneste v tenké vrstvě lepidlo (je doporučeno použití odzkoušeného lepidla Forch Super Glue Gel - obj.kód K2BK133)
- po montáži nové membrány a plastového kroužku zafixujte plastový kroužek (například stahovací páskou), aby lepidlo dokonale drželo;
- dodržte nutnou dobu pro vytvrzení lepidla, aby byla membrána na šoupátku dokonale fixována;
- poté je šoupátko s novou membránou připraveno k instalaci.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku