Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 21
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Platinum-vx
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco R41F
Bosch WR4CC
Brisk LR12SL
Champion 8902
Champion OE091
Champion OE091T10
Champion OE108
Champion RN2C
Champion RN3C
Denso 4033
Denso 5316
Denso 5713
Denso IW01-24
Denso IW24
Denso W24ESR-U
Denso W24ESRU
Honda 98079-58819
Iskra FE80RS
Unipart GSP2051
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 21
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Platinum
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk LR11S
Champion 8904-1
Champion 89041B01
Champion QN86
Denso 5392
Denso IWM27
Denso W27EMR-ZU
Denso W27EMRZU
Denso 4144
Kawasaki 92070-0016
Kawasaki 92070-0016
Kawasaki E92070-0016
KTM 515.39.093.000
KTM 515390-93000
KTM 51539093000
NGK 2434
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Čidlo tlaku oleje (Oil pressure sensor)
- senzor v řesném provedení a s plnou kompatibilitou pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Piaggio 1D001138
Vespa 641541
Rozměry:
- průměr závitu: 10 mm
- klíč: 21 mm
- instalační délka čidla (po matičku): 11 mm
- pracovní tlak: 0,3-0,6 bar
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Scarabeo 125
Aprilia Scarabeo 150
Aprilia Scarabeo 200
Aprilia Scarabeo 250
Aprilia Scarabeo 300
Aprilia Scarabeo 400
Aprilia Scarabeo 500
Derbi Boulevard 125 / 02-16
Derbi GP1 125 / 06-09
Derbi GP1 250 / 06-09
Derbi GPR125 / 09-11
Derbi Mulhacen 125 / 07-13
Derbi Rambla 125
Derbi Senda 125 / 09-16
Derbi Sonar 125
Derbi Terra 125 / 07-13
Derbi Sonar 150
Derbi Rambla 250
Derbi Rambla 300
Gilera DNA125
Gilera DNA180
Gilera Runner 125
Gilera Runner 200
Gilera Nexus 125
Gilera Nexus 250
Gilera Nexus 300
Gilera Fuoco 500 / 07-16
Gilera Nexus 500
Gilera GP800 / 07-11
Malaguti Madison 400
Piaggio Beverly 125
Piaggio Beverly 250
Piaggio Beverly 300
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 500
Piaggio Carnaby 125
Piaggio Carnaby 200
Piaggio Carnaby 250
Piaggio Carnaby 300
Piaggio FLY 125
Piaggio FLY 150
Piaggio BV250
Piaggio Hexagon GTX125
Piaggio Hexagon GTX180
Piaggio Liberty 125
Piaggio Liberty 150
Piaggio Liberty 200
Piaggio Skipper 125
Piaggio Skipper 150
Piaggio Super Hexagon 125
Piaggio Super Hexagon 180
Piaggio X7 125
Piaggio X7 250
Piaggio X7 300
Piaggio X8 125
Piaggio X8 200
Piaggio X9 125
Piaggio X9 200
Piaggio X9 250
Piaggio X9 500
Piaggio Liberty 125
Piaggio Liberty 150
Piaggio Liberty 200
Piaggio Medley 125
Piaggio Medley 150
Piaggio MP3 125
Piaggio MP3 150
Piaggio MP3 250
Piaggio MP3 300
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 500
Piaggio Mymoover
Piaggio Typhoon 125
Piaggio X Evo 125
Piaggio X Evo 250
Piaggio X Evo 400
Piaggio X10 125
Piaggio X10 500
Vespa GT125 Granturismo
Vespa GT200 Granturismo
Vespa ET4 125
Vespa ET4 150 Leader
Vespa LX125
Vespa LX150
Vespa 946
Vespa GT125
Vespa GT200
Vespa GT250
Vespa GTS125
Vespa GTS150
Vespa GTS250
Vespa GTS300
Vespa GTV250
Vespa GTV300
Vespa LXV125
Vespa LXV150
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera 150
Vespa S125
Vespa S150
Vespa Sprint 125
Vespa Sprint 150
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od výrobce DZE
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1D4-H3598-00
DZE02411
Značka DZE je lídrem v inovacích a výrobě elektronických, mechanických a elektromechanických zapalovacích produktů pro automobily, motocykly, čtyřkolky, těžká nákladní vozidla, zemědělství a zahradní techniku. S více než 50 lety zkušeností se řadí mezi uznávané dodavatele, protože nabízí komplexní řešení pro každou potřebu.
V oboru Automotive nabízí širokou škálu produktů, které splňují nejvyšší standardy kvality a bezpečnosti. Ve výrobě elektronických a elektromechanických komponentů často upřednostňuje inovativní řešení, které zvyšuje funkčnost, životnost a technologickou úroveň.
Výrobní závod je certifikován dle norem IATF 16949 a ISO 9001 z důvodu dodávek do prvovýroby => ať už výrobcům automobilů Fiat, Volkswagen, GM, Iveco, Peugeot, Ford, tak i výrobcům motocyklů KTM, Husqvarna, Suzuki, Aprilia, Gilera, Benelli, Voge, Keeway, Royal Enfield, Moto Morini, SYM a další...
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB3L-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 503 012 001
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D99 x Š57 x V111 mm
Hmotnost: 1,18 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A
Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)!
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Parametry: 12V
- 2x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl OEM:
Benelli R51240131A0
Gilera 829337
Honda 30510-GW2-000
Malaguti 02410400
Piaggio 829337
RMS 246010082
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly a skútry:
Benelli 125 / 01-02
Gilera Runner 125VX / 09-16
Gilera Runner 125VXR / 02-04
Gilera Runner 200VXR / 03-06
Honda SFX50 / 95-00
Honda SH50 / 91-98
Honda SH125 / 01-04
Honda SJ50 Bali / 93-01
Malaguti Madison 125 / 06-09
Malaguti Madison 180R / 01-02
Malaguti Madison 200S / 02-03
Malaguti Phantom Max 250 / 03-04
Piagio Beverly 125 / 01-09
Piagio Beverly 250 / 04-09
Piagio Beverly 400 / 06-10
Piagio Beverly 500 / 02-08
Piagio Liberty 125 / 02-12
Piagio Liberty 150 / 01-12
Piagio Liberty 200 / 04-08
Vespa ET4 125 / 96-02
Vespa ET4 150 / 99-02
Vespa GTV 125 / 06-08
Vespa GTV 250 / 06-08
a další ...
Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - oranžové
- krátké provedení (celková délka bez montážního šroubu = 50mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - kouřové
- krátké provedení (celková délka bez montážního šroubu = 50mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.
Parametry 12V
5pinový konektor + 1x kabel.oko
Rozměry:
délka = 75mm
šířka = 50mm
výška = 26mm
rozteč = 60mm
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8112846
Aprilia AP8112434
Aprilia AP8112906
Shindengen SH572-12
Upozornění: vyskytovaly se 2 verze konektorů! Obě verze mají 5 pinů, ale liší se v zámku konektoru, který je buď jeden uprostřed (obj.kód SKIC999616BB) nebo dva po stranách (obj.kód SKIC999616AA). Kontrola konektoru viz. fotografie!
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AF1 125 Extrema / 93-94
Aprilia AF1 125 Replica / 88-92
Aprilia AF1 125 Sintesi / 88-90
Aprilia AF1 125 Futura / 89-93
Aprilia Classic125 / 95-99
Aprilia ETX125 / 84-02
Aprilia Leonardo125 / 95-06
Aprilia Leonardo150 / 97-06
Aprilia MX125 / 04-06
Aprilia Pegaso125 / 89-98
Aprilia RS125 / 95-10
Aprilia RS125 Extrema / 92-10
Aprilia RS125 Replica / 92-08
Aprilia RS250 / 98-04
Aprilia Europa125
Aprilia Rally125
Aprilia Red125
Aprilia SX125 / 08
Aprilia RX125 / 95-11
Aprilia Tuareg125 / 84-92
Aprilia Tuareg125 Wind / 85-92
Aprilia Tuareg125 Rally / 87-92
Aprilia Pegaso600 / 90-91
Aprilia Pegaso650 ie Garda / 98-04
Aprilia Pegaso650 / 92-95
Aprilia Scarabeo125 / 99-02
Aprilia Scarabeo150 / 99-04
Aprilia Scarabeo200 / 99-02
Piaggio Ciao
Piaggio Liberty
Piaggio Beverly
Piaggio Carnaby
Piaggio Vespa
Piaggio Leonardo125
Kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 32mm
- průměr statoru 88mm
- rozteč otvorů snímače 35 mm
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro čínské skútry
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB4L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 504 011 002
Napětí: 12 V
Kapacita: 4 Ah
Nabíjecí proud: 0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 56 A
Rozměry: D121 x Š71 x V93 mm
Hmotnost: 1,7 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB4L-B
BANNER YB4L-B
BOSCH M4 F17
EXIDE EB4L-B
MOTTOBAT MBTX4U
Možnost použití pro:
APRILIA 50 Tuareg Rally
APRILIA 50 Tuareg Wind
APRILIA AFI 50/Futura/Europa
APRILIA Amico 50 Sport
APRILIA Gulliver AC/CC
APRILIA Pegaso 50
APRILIA Amico 50
APRILIA Amico 50 GL,LX
APRILIA Area 51
APRILIA Classic 50
APRILIA ET 50
APRILIA Habana. Custom 50
APRILIA LC 50
APRILIA Mc Gulliver 50
APRILIA Rally 50 AC/LC
APRILIA Red Rose 50/Classic
APRILIA RS 50 Extrema
APRILIA RX 50
APRILIA Scarabeo 50
APRILIA 250 RS
BENELLI 50 Spring
BENELLI Devil 50
BENELLI KBX 50 Race
BETAMOTOR Adventure 50
BETAMOTOR ARK Air/WC 50
BETAMOTOR Chrono 50
BETAMOTOR Quadra 50
BETAMOTOR Tempo 50
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Relé palivového čerpadla od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 36100-MB1-701
Honda 36105-MB1-000
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda VT500C Shadow / 85
Honda VF500F / 84-85
Honda VF700C Magna / 84
Honda VF700 Interceptor / 84-85
Honda VT700C Shadow / 84-85
Honda VF750C Magna / 83
Honda VF750F Interceptor / 83-84
Honda VFR750 Interceptor / 87
Honda VT750C Shadow / 83
Honda VF1000F Interceptor / 84
Honda VF1100 / 83
Honda GL1200 GoldWing / 84-87
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YTX4L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 503 014 003
Napětí: 12 V
Kapacita: 3,6 Ah
Nabíjecí proud: 0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 35 A
Rozměry: D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost: 1,35 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003
Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
CAN-AM DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Expl. / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Suzuki DR125
Suzuki DR350
Suzuki TS125
Yamah TTR125
KTM 125 LC2
KTM EXC
Husqvarna TC250
Husqvarna WRE125
Husqvarna SM125
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly Kawasaki / Suzuki
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V 10W
- 7 póly (7 kontaktů)
Kompletní startér pro motocykly Yamaha
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč otvorů: 65 mm
- průměr hřídele: 9 mm
- počet zubů: 9
- délka hřídele: 12 mm
- montážní průměr: 26mm
- průměr pouzdra: 48 mm
- směr otáčení: CCW levý
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1NT-H1800-V0
Yamaha 3NT-H1800-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha CT50S / 90,93
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku