Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - oranžové
- dlouhé provedení (celková délka bez montážního šroubu = 87mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - čiré
- dlouhé provedení (celková délka bez montážního šroubu = 87mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.
Parametry 12V / 25A DC
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 00131033
Kymco 00131026
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3GF-H1960-00-00
Arrowhead AYA6050
Arrowhead 230-58201
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 4x vodič (1 kontakt)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 2YM-82305-00-00
Arrowhead 160-02056
Arrowhead IYA6000
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro motory Minarelli (2takt)
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 6+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8212701
Aprilia AP8206462
Aprilia AP8206201
Yamaha 3CP8556001
Yamaha 2JA85550M0
Yamaha 2JA8555000
Yamaha 3KJ8556000
CPI 20915
Vhodné pro:
2T čínské skútry, ATV
Aprilia Amico 50 / 92-00
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Sonic 50 / 99-13
Aprilia 1Gulliver 50 / 96-00
Aprilia Scarabeo 50 / 95-13
Aprilia Sonic 50 / 99-12
CPI Aragon 50AC / 06-08
CPI Hussar 50 / 00-03
CPI Oliver 50 / 03-04
CPI Oliver City 50 / 05-06
Keeway F-Act 50 / 07-15
Keeway Flash 50 / 06-09
MBK CW 50 Booster / 90-15
MBK EW 50 Stunt / 00-12
MBK EW 50 Slider / 00-06
Malaguti F10 50Jetline / 92-99
Malaguti F12 50AC Phantom / 94-05
Malaguti F12 50LC Phantom / 96-09
Yamaha BW50 / 96
Yamaha CG50 Jog / 88-91
Yamaha CS50R Jog / 91-15
Yamaha NS50 Aerox / 13-16
Yamaha YN50 Neos / 05-16
Yamaha YQ50R Aerox / 97-15
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Parametry: 12V
- 2x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia AP2RD4000034
RMS 246010122
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB5L-B (12V - 5Ah) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 505 012 003
Napětí: 12 V
Kapacita: 5 Ah
Nabíjecí proud: 0,5 A
Start. proud CCA/-18°C: 65 A
Rozměry: D121 x Š61 x V131 mm
Hmotnost: 1,98kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Exide 12N5-3B
Exide YB5L-B
Yuasa 12N5-3B
Yuasa YB5L-B
Landport YB5L-B
Varta YB5L-B
Akuma 12N5-3B
Fiamm 12N53B
GS Battery GM5Z-3B
GS GT6A
Unibat CB5L-B
Fulbat FB5L-B
Možnost použití pro:
Kawasaki AR650 / 90-01
Suzuki DR650 / 90-01
Suzuki GT125 / 74-01
Suzuki GT250 / 73-01
Suzuki RG250FC (Gamma) / 86-01
Suzuki SP600 / 85-01
Suzuki T20 SuperSix / 68-01
Yamaha SRX600 / 86-01
Yamaha XT550 / 82-01
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 2x konektor
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-GZ9-000
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Honda NSR125R / 93,97-03
Honda SH100 / 97-01
Honda SH50 Scoopy / 96-00
Honda SRX50 Shadow / 98-99
Honda SRX90 Shadow / 98-99
Honda TRX90 / 93-94
Honda TRX90 Fourtax / 93-05
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 503 014 003 (YT4L-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 503 014 003 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 40 A
Rozměry: D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost: 1,7 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Typ kontaktů: Y5 - hranatý konektor s očkem
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003
VARTA YT4L-BS
Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
Can-Am DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Explorer / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Husqvarna FC250 / 14-17
Husqvarna WR125 / 95-
Husqvarna WRE125 / 95-05
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
- 1x vodič kabel.oko
Tato CDI jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gilera 638678
RMS 246010070
Vhodné pro:
Gilera Easy Moving 50 / 95-96
Gilera Stalker 50 / 97-08
Gilera Runner 50 / 98-00
Piaggio Free 50 / 95-99
Piaggio NRG 50 / 96-04
Piaggio Sfera 50 / 94-97
Piaggio Zip 50 / 96-00
Zapalovací jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 006012003 (6N6-3B-1) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 006 012 003 A51 4
Napětí: 6 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D100 x Š57 x V110 mm
Hmotnost: 1,28kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Dynavolt 6N6-3B
A-TECH 6N6-3B
YUASA 6N6-3B
Možnost použití:
Benelli 125 / 76
Benelli 1252CSE / 76
Honda CB125S / 73-80
Honda CL100 Scrambler / 70-73
Honda MT125 / 74-76
Honda MT250 (Elsion) / 74-76
Honda SL100 / 70-73
Honda XL100 / 74-76
Honda XL175 / 73-78
Motocyklové baterie IntAct Battery-Power poskytují spolehlivý startovací výkon. Robustní technologie, přesně přizpůsobená speciálním zatížením při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Motocyklové baterie DYNAVOLT poskytují spolehlivou startovací energii pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry. Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic. Jako první na světě vyrábí Dynavolt baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů. Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2.
Pro správnou údržbu a nabíjení použijte některou z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi.
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterie bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Čidlo tlaku oleje (Oil pressure sensor)
- senzor v přesném provedení a s plnou kompatibilitou pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Rozměr závitu:
M10x1
Nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia 826161
Aprilia AP0956169
Aprilia AP8550512
Aprilia AP9150414
Moto Guzzi GU31768780
Moto Guzzi GU32768710
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS125 / 11-23
Aprilia RX125 / 18-22
Aprilia SX125 / 18-22
Aprilia Tuono 125 / 17-22
Aprilia Moto 6.5 / 95-99
Aprilia Pegaso 650 / 92-04
Aprilia RS660 / 20-23
Aprilia Tuareg 660 / 21-24
Aprilia Tuono 660 / 21-23
Aprilia Shiver 750 / 07-16
Aprilia Dorsoduro 750 / 08-16
Aprilia Mana 850 / 07-16
Aprilia Shiver 900 / 17-22
Aprilia Dorsoduro 900 / 17-21
Aprilia ETV1000 Caponord / 01-07
Aprilia Tuono1000 / 02-15
Aprilia Tuono1100 / 15-23
Aprilia RST1000 Futura / 01-03
Aprilia RSV1000 / 98-08
Aprilia RSV4 1000 / 09-20
Aprilia SL1000 Falco / 00-03
Aprilia RSV4 1100 / 19-23
Aprilia Caponord 1200 / 12-17
Aprilia Dorsoduro 1200 / 10-16
Moto Guzzi Breva 750 / 03-11
Moto Guzzi Nevada 750 / 04-13
Moto Guzzi V7 750 / 08-16
Moto Guzzi Griso 1200 / 07-17
Moto Guzzi 1200 Sport / 08-13
Moto Guzzi Norge 1200 / 10-17
Moto Guzzi Stelvio 1200 / 08-17
Moto Guzzi Audace 1400 / 15-21
Moto Guzzi California 1400 / 12-21
Moto Guzzi Eldorado 1400 / 15-21
MotoGuzzi MGX1400 / 16-19
Originální brzdový spínač s palcovým závitem (spínač brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Tlačítko startu s klemou, kabelem a konektorem pro motocykly Honda CRF250X + CRF450X
Tento přepínač nahrazuje originální číslo (OEM code):
Honda 35150-KSC-671
Honda 35150-KSC-670
Oprav. sada brzdové pumpy obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek, gufero, prachovku, pojistné kroužky, pružinu a příložky.
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
Ducati 61041891A
Rozměry:
Průměr: 15mm
Celková délka: 34mm
Vhodné pro motocykly:
Ducati Scrambler 800 / 17-22
Ducati 800 Cafe Racer / 17-22
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku