Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91103-KZ4-B01
Honda 91103-KZ4-B00
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 22,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-3005
Membrána nádobky brzdové pumpy (gumička nádobky brzdové kapaliny) Nissin
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí shodné komponenty jako originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení dlouhé životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - mebránu nádobky (gumu do brzdové nádobky), šroubky - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/ kapalinu dle manuálu.
Tato těsnící guma brzdového válce nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 45520-KV3-006
Vhodné pro motocykly:
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-03
Honda CBR900RR Fireblade / 92-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 04-05
Honda RVF750RR / 94-97
Honda VFR400R / 90-91
Honda VFR750R / 88-93
Honda VTR1000F Firestorm / 97-04
Honda VTR1000 RVT / 00-03
a další...
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 5XC-83922-G0
Yamaha 5XC-83922-L0
Yamaha B2W-83922-00
Kawasaki 13236-0763
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ125 / 08-25
Yamaha YZ250 / 08-25
Yamaha YZF250 / 07-25
Yamaha YZF450 / 08-25
Yamaha WRF250 / 17-25
Yamaha WRF450 / 16-25
Yamaha YZ125X / 20-25
Yamaha YZ250X / 16-25
Yamaha YZF250X / 15-25
Yamaha YZF450X / 16-25
Kawasaki KXF250 / 13-20
Kawasaki KXF450 / 13-18
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 1C3-83922-51
Yamaha 1C3-83922-50
Yamaha 5MV-83922-00
Kawasaki 13236-1346
Suzuki 57310-37F00
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX65 / 00-25
Kawasaki KX85 / 01-25
Kawasaki KX125 / 00-08
Kawasaki KX250 / 00-08
Kawasaki KXF250 / 04-14
Kawasaki KXF450 / 06-12
Kawasaki KLX300 / 20-25
Kawasaki KLX450R
Suzuki RM65 / 03-05
Suzuki RM85 / 05-25
Suzuki RM125 / 04-11
Suzuki RM250 / 04-12
Suzuki RMZ250 / 04-25
Suzuki RMZ450 / 05-25
Suzuki RMX450Z / 10-19
Yamaha WRF250 / 01-16
Yamaha WRF400 / 01-02
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-11
Yamaha YZ65 / 18-25
Yamaha YZ85 / 02-25
Yamaha YZ125 / 01-07
Yamaha YZ250 / 01-07
Yamaha YZF250 / 01-06
Yamaha YZF426 / 01-02
Yamaha YZF450 / 03-07
Yamaha WRF250
Yamaha WRF400
Yamaha WRF426
Yamaha WRF450
Páčky spojky a brzdy od japonské značky DRC jsou plnohodnotnou náhradou za originální páčky - určeny pro závodní použití
- vyrobeny z velmi kvalitního materiálu (nikoliv recyklovaného materiálu)
- materiál vykazuje podobné vlastnosti jako materiál originálních páček
- ohnutou páčku je možné narovnat zpět (není garantováno a nelze opakovaně)
- většina modelů páček DRC je vyráběna pouze ve zkráceném racingovém provedení
Japonská značka DRC vyrábí páčky nejen přesně originální specifikace a parametrů, ale i ze stejného materiálu (hliníková slitina) - díky použitému materiálu s výrazně vyšší hustotou a pružností jsou páčky více odolné proti lomu, a tím je možné páčku párkrát zpětně narovnat bez prasknutí.
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-MAC-740
Honda 53178-KSE-305
Vhodné pro motoykly:
Honda CR125
Honda CR250
Honda CR500
Honda CRF450R
Honda CRF150R
Honda XR650L
Honda XR650R
AJP PR4
AJP PR5
SWM R125
Páčky spojky a brzdy od japonské značky DRC jsou plnohodnotnou náhradou za originální páčky - určeny pro závodní použití
- vyrobeny z velmi kvalitního materiálu (nikoliv recyklovaného materiálu)
- materiál vykazuje podobné vlastnosti jako materiál originálních páček
- ohnutou páčku je možné narovnat zpět (není garantováno a nelze opakovaně)
- většina modelů páček DRC je vyráběna pouze ve zkráceném racingovém provedení
Japonská značka DRC vyrábí páčky nejen přesně originální specifikace a parametrů, ale i ze stejného materiálu (hliníková slitina) - díky použitému materiálu s výrazně vyšší hustotou a pružností jsou páčky více odolné proti lomu, a tím je možné páčku párkrát zpětně narovnat bez prasknutí.
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-MEN-A01
Honda 53178-MEN-A00
Honda 53178-MEN-670
Honda 53178-MEN-305
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125 / 04-07
Honda CR250 / 04-07
Honda CRF250R / 04-25
Honda CRF450R / 04-20
Honda CRF250RX / 19-25
Honda CRF450RX / 17-20
Honda CRF450L / 19-21
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 47mm
- vnější průměr "B" = 51mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 47x51x15
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 48mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 48x52x12
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna Supermoto 701 / 15-19
Husqvarna Enduro 701 / 17-19
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1090 Adventure R / 17-18
KTM 1190 Adventure / 13-16
KTM 1190 RC8 / 08-10
KTM 1290 Adventure / 14-20
KTM 1290 Super Duke / 14-16
KTM 1290 Super Duke GT/R / 14-20
KTM 690 Duke / 08-17
KTM 690 Enduro / 08-20
KTM 690 SMC / 08-18
KTM 790 Adventure / 20-22
KTM 950 Adventure / 02-06
KTM 950 Supermoto / 05-07
KTM 950 SuperEnduro / 06-08
KTM 990 Adventure/R / 06-13
KTM 990 Super Duke / 04-10
KTM 990 Super Duke R / 07-13
Triumph Tiger 1200XCA/XCX / 18-20
Triumph Tiger 1200XR / 18-20
Yamaha YZF1000R Thunderace / 96-02
Yamaha FJR1300 / 01-10
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 54,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 15mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-MFF-D01
Honda 51490-MEE-D01
NOK BR3420G
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,7mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 14mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 22B-F3144-10
Yamaha 4EB-23144-00
NOK BR4268E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 45mm
- vnější průměr (montážní) B: 52mm
- vnější průměr (celkový) C: 57,3mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-003
Honda 91254-MM8-003
NOK BR3868E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 43mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,4mm
- vnější průměr (celkový) C: 57mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 12mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
KTM 43570202
KTM 43570624
KTM 43570094
KTM BR6844E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Originální konektor s těsněním brzdové pumpy / spojkové pumpy / nádobky brzdové kapaliny (Master Cylinder Restoring Connecting Kit) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tato nádržka brzdové kapaliny je vhodná jako náhrada za originální díl (OEM Replacement):
Moto Guzzi 19659500
Ducati 066439727
Ducati 63140081A
Cagiva 000042345
Husqvarna 800042345
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Vhodné pro motocykly:
Ducati 1000 Desmosedici RR
Ducati 1000 DS Multistrada / 03-06
Ducati 1000 GT / 07-10
Ducati 1000 Monster / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06-09
Ducati 1000 Sportclassic GT / 07-10
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 ST3 / 04-07
Ducati 1098 / 07-09
Ducati 1098 Streetfighter / 10-13
Ducati 1098 Tricolore / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / 07-13
Ducati 1100 Monster / 09-13
Ducati 1100 Multistrada / 07-09
Ducati 1100 Panigale V4 / 18-21
Ducati 1198 / 10-11
Ducati 1198 SP
Ducati 1199 Panigale / 12-17
Ducati 1200 Monster / 1421
Ducati 1200 Multistrada / 10-18
Ducati 1260 Multistrada / 18-20
Ducati 1299 Panigale / 15-19
Ducati 400 Monster / 94-08
Ducati 600 Monster / 94-01
Ducati 620 Monster / 02-06
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 748 / 00-02
Ducati 750 Monster / 96-02
Ducati 750 SS / 93-97
Ducati 800 Monster / 03-07
Ducati 800 SS / 03-04
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 899 Panigale / 14-15
Ducati 900 MH Evolution / 01-02
Ducati 900 Monster / 93-02
Ducati 900 SS / 91-02
Ducati 916 Monster / 01-03
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 1618
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 959 Panigale / 16-19
Ducati 996 Monster S4R / 03-06
Ducati 996 ST4 / 01-06
Moto Guzzi 1000 Daytona / 92-00
Moto Guzzi 1000 LM / 85-94
Moto Guzzi 1000 Mille / 87-94
Moto Guzzi 1000 S / 90-93
Moto Guzzi 1000 SP / / 84-96
Moto Guzzi 1000 Strada / 94-95
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro / 96-00
Moto Guzzi 1100 Sport / 94-00
Moto Guzzi 1100 V11 / 99-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans / 98-05
Moto Guzzi 1100 V11 Sport / 99-06
Moto Guzzi 1200 Griso / 10-14
Moto Guzzi 350 Nevada / 98-99
Moto Guzzi 350 V35 / 77-01
Moto Guzzi 500 V50 / 77-84
Moto Guzzi 650 V65 / 82-95
Moto Guzzi 750 V75 / 96-01
Moto Guzzi 750 Nevada / 98-04
Moto Guzzi 750 SP / 89-96
Moto Guzzi 750 Strada / 95
Moto Guzzi 750 Targa / 91-92
Moto Guzzi 850 LM / 81-83
Moto Guzzi 850 T5 Polizia / 83-89
Moto Guzzi Centauro V10 / 96-98
Moto Guzzi Nevada / 98-03
Cagiva
a další...
Pružina omezovacího ventilu karburátoru Keihin
- pružina japonské výroby "Made in Japan"
- shodné s originálním vybavením osazovaným v prvovýrobě (OEM)
Vhodné pro karburátor:
Keihin FCR
Keihin FCR-MX
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Keihin 1305-A83-2000
Keihin je japonská společnost založená v roce 1956. Specializuje se na konstrukci zařízení pro přívod paliva do spalovacích motorů, hlavně motocyklů, jako jsou karburátory a vstřikovače.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku