Ocelový ventil pro čínské motocykly a čtyřkolky
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5,5mm
- délka (L): 91mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 33,8mm
Balení obsahuje 1 kus
Vnitřní kroužek simerinku cartridge přední vidlice KYB
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12,5mm
- vnější průměr: 17mm
- průměr těla kroužku: 2mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 41 mm
- vnější průměr: 48,5 mm
- délka: 32,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11061-0226
Kawasaki 11061-0083
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KFX450R / 08-14
Kawasaki KX450F / 06-11
a další...
Pístní čepy (čep do pístu) pro montáž do pístu a ojnice
- alternativa k čepům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnější průměr = 18,05mm
- vnitřní průměr = 12,1mm
- délka čepu = 59,5mm
Filtr olejový od italské značky Athena
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 00030153000
Cagiva 41152001A
Cagiva 067149850
Ducati 41152001A
Ducati 067149850
Gilera 321205
Laverda 62001000025
Vhodné pro motocykly:
Cagiva Elefant 350
Cagiva Elefant 650
Ducati Sport 750 1997
Ducati SS MHR Mike Hailwood Replica 900 / 90-15
Ducati MHR900
Gilera Dakota 350 / 90-15
Gilera Dakota 500 / 90-15
Gilera Nord West 350
Gilera Nordwest 600
Gilera RC Top Rally 600 / 89-93
Gilera Saturno Piuma 500
Gilera Saturno Bialbero 350
Gilera XRT350 / 90-
Gilera XRT600 / 88
Gilera ER350
Gilera R600
Laverda Ghost 750
Laverda Strike 750 / 98
Laverda Diamante 750
Laverda Scarenato 750 / 97-98
Laverda Sport 750
Laverda Formula 750 / 97-98
Laverda Diamante 668 / 95-98
Laverda Ghost 668 / 95-98
Laverda Legend 668 96-98
Laverda Strike 668 / 96-98
Laverda Sport 650
Laverda Formula 650 / 95
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
KTM 58338045000
KTM 58338045100
KTM 58338045101
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
KTM 400 EGS
KTM 620 EGS
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 625 Supermoto
KTM 400 Duke
KTM 620 Duke
KTM 640 Duke
KTM 400 LC4
KTM 640 LC4
KTM 640 Adventure
KTM 660 Rally E Factory Replica
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 30153000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Moto Guzzi 850 Breva / 06-11
Moto Guzzi 850 Griso / 06-11
Moto Guzzi 850 Norge / 06-11
Moto Guzzi 850 T5 / 89-05
Moto Guzzi 940 Bellagio / 07-12
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Bip. / 94-96
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Monop. / 94-96
Moto Guzzi 1000 Daytona RS / 97-01
Moto Guzzi 1000 Quota ie / 94-97
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro / 97-01
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro GT / 98-99
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro Sport / 98-01
Moto Guzzi 1100 California / 94-96
Moto Guzzi 1100 California i / 94-00
Moto Guzzi 1100 California Aluminium / 03-04
Moto Guzzi 1100 California Aquila Nera / 09-12
Moto Guzzi 1100 California Classic / Touring / 06-12
Moto Guzzi 1100 California EV Evolution / 98-04
Moto Guzzi 1100 California EV / 05
Moto Guzzi 1100 California EV Evolution Tour. / 02-04
Moto Guzzi 1100 California i Jackal / 00-01
Moto Guzzi 1100 California EV Touring / 05-08
Moto Guzzi 1100 California Special / 99-02
Moto Guzzi 1100 California Titanium / 03-05
Moto Guzzi 1100 California Vintage / 06-13
Moto Guzzi 1100 Griso / 05-08
Moto Guzzi 1100 Quota ES / 98-01
Moto Guzzi 1100 Sport / 94-95
Moto Guzzi 1100 Sport ie / 96-00
Moto Guzzi 1100 Corsa / 99-00
Moto Guzzi 1100 Stone / 02-04
Moto Guzzi 1100 Stone / 05
Moto Guzzi 1100 Stone Metal / 02-03
Moto Guzzi 1100 Stone Touring/ 03-05
Moto Guzzi 1100 V11 Breva / 04-09
Moto Guzzi 1100 V11 / 02-03
Moto Guzzi 1100 V11 Cafe Sport / 04
Moto Guzzi 1100 V11 Coppa Italia / 04-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans / 02-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans Nero Corsa / 05
Moto Guzzi 1100 V11 Scura / 02-03
Moto Guzzi 1100 V11 Scura R / 05
Moto Guzzi 1100 V11 Sport / 98-01
Moto Guzzi 1100 V11 Sport Ballabio / 04-06
Moto Guzzi 1200 Breva / 07-12
Moto Guzzi 1200 Griso 8V 07-15
Moto Guzzi 1200 Griso 8V Special Edition / 10-15
Moto Guzzi 1200 Norge / 06-12
Moto Guzzi 1200 Norge GT 8V / 10-14
Moto Guzzi 1200 Sport 4V / 06-08
Moto Guzzi 1200 Sport 8V / Corsa / 09-13
Moto Guzzi 1200 Stelvio / 08-15
Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX / 10-15
Moto Guzzi MGS-01 Corsa / 05-11
Filtr palivový/benzínový s prosklenným kovovým tělem
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- materiál KOV/SKLO
Rozměry:
- průměr: 22mm
- celková délka: 63mm
- délka těla filtru: 31mm
Filtr palivový/benzínový
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- doporučeno pro tlakové systémy s palivovým čerpadlem
- průměr připojení 3/8" (10mm)
- materiál kov
Rozměry:
koncovky pro průměr hadice 10 mm
průměr filtru = 52 mm
rozteč koncovek = 103 mm
Filtr palivový/benzínový s prosklenným kovovým tělem
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- materiál KOV/SKLO
Rozměry:
- průměr: 22mm
- celková délka: 63mm
- délka těla filtru: 33,5mm
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-KZ3-B01
Kawasaki 92049-0074
Suzuki 51153-37F80
Suzuki 51153-36F00
NOK BR5639E
NOK BR5639F
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1599
Kawasaki 92049-0117
Kawasaki 92049-0070
NOK BR6649F
NOK XR0919E KRN-H0
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tato sada simerinků nahrazuje originální díl (OEM Reference NO):
KTM 0760354773
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Jehla karburátoru DellOrto.
- rozměr jehly = K53
- délka jehly = 73,5 mm
- pro karburátor = Dell' Orto PHBE, Dell' Orto PHSB, Dell' Orto PHBR, Dell' Orto PHF, Dell' Orto PHM, Dell' Orto VHSA, Dell' Orto VHSB, Dell' Orto VHSC, Dell' Orto VHSD, Dell' Orto VHSG, Dell' Orto VHSH
Jehla je italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Jehla karburátoru DellOrto.
- rozměr jehly = X18
- délka jehly = mm
- pro karburátor = Dell' Orto PHBH, Dell' Orto PHPH
Jehla je italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Jehla karburátoru DellOrto.
- rozměr jehly = D56
- délka jehly = 52 mm
- pro karburátor = Dell' Orto PHBL, Dell' Orto VHST BS26 + BS28 + BD26 + BD28
Jehla je italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku