Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,7mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 14mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 22B-F3144-10
Yamaha 4EB-23144-00
NOK BR4268E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 45mm
- vnější průměr (montážní) B: 52mm
- vnější průměr (celkový) C: 57,3mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-003
Honda 91254-MM8-003
NOK BR3868E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 43mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,4mm
- vnější průměr (celkový) C: 57mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 12mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
KTM 43570202
KTM 43570624
KTM 43570094
KTM BR6844E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Originální konektor s těsněním brzdové pumpy / spojkové pumpy / nádobky brzdové kapaliny (Master Cylinder Restoring Connecting Kit) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tato nádržka brzdové kapaliny je vhodná jako náhrada za originální díl (OEM Replacement):
Moto Guzzi 19659500
Ducati 066439727
Ducati 63140081A
Cagiva 000042345
Husqvarna 800042345
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Vhodné pro motocykly:
Ducati 1000 Desmosedici RR
Ducati 1000 DS Multistrada / 03-06
Ducati 1000 GT / 07-10
Ducati 1000 Monster / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06-09
Ducati 1000 Sportclassic GT / 07-10
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 ST3 / 04-07
Ducati 1098 / 07-09
Ducati 1098 Streetfighter / 10-13
Ducati 1098 Tricolore / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / 07-13
Ducati 1100 Monster / 09-13
Ducati 1100 Multistrada / 07-09
Ducati 1100 Panigale V4 / 18-21
Ducati 1198 / 10-11
Ducati 1198 SP
Ducati 1199 Panigale / 12-17
Ducati 1200 Monster / 1421
Ducati 1200 Multistrada / 10-18
Ducati 1260 Multistrada / 18-20
Ducati 1299 Panigale / 15-19
Ducati 400 Monster / 94-08
Ducati 600 Monster / 94-01
Ducati 620 Monster / 02-06
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 748 / 00-02
Ducati 750 Monster / 96-02
Ducati 750 SS / 93-97
Ducati 800 Monster / 03-07
Ducati 800 SS / 03-04
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 899 Panigale / 14-15
Ducati 900 MH Evolution / 01-02
Ducati 900 Monster / 93-02
Ducati 900 SS / 91-02
Ducati 916 Monster / 01-03
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 1618
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 959 Panigale / 16-19
Ducati 996 Monster S4R / 03-06
Ducati 996 ST4 / 01-06
Moto Guzzi 1000 Daytona / 92-00
Moto Guzzi 1000 LM / 85-94
Moto Guzzi 1000 Mille / 87-94
Moto Guzzi 1000 S / 90-93
Moto Guzzi 1000 SP / / 84-96
Moto Guzzi 1000 Strada / 94-95
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro / 96-00
Moto Guzzi 1100 Sport / 94-00
Moto Guzzi 1100 V11 / 99-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans / 98-05
Moto Guzzi 1100 V11 Sport / 99-06
Moto Guzzi 1200 Griso / 10-14
Moto Guzzi 350 Nevada / 98-99
Moto Guzzi 350 V35 / 77-01
Moto Guzzi 500 V50 / 77-84
Moto Guzzi 650 V65 / 82-95
Moto Guzzi 750 V75 / 96-01
Moto Guzzi 750 Nevada / 98-04
Moto Guzzi 750 SP / 89-96
Moto Guzzi 750 Strada / 95
Moto Guzzi 750 Targa / 91-92
Moto Guzzi 850 LM / 81-83
Moto Guzzi 850 T5 Polizia / 83-89
Moto Guzzi Centauro V10 / 96-98
Moto Guzzi Nevada / 98-03
Cagiva
a další...
Pružina omezovacího ventilu karburátoru Keihin
- pružina japonské výroby "Made in Japan"
- shodné s originálním vybavením osazovaným v prvovýrobě (OEM)
Vhodné pro karburátor:
Keihin FCR
Keihin FCR-MX
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Keihin 1305-A83-2000
Keihin je japonská společnost založená v roce 1956. Specializuje se na konstrukci zařízení pro přívod paliva do spalovacích motorů, hlavně motocyklů, jako jsou karburátory a vstřikovače.
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- vhodné jako náhradní plast plynu pro plynovou rukojeť neboli rychlopal od italského výrobce Domino
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Tento plast plynové rukojeti (plast plynu) nahrazuje originální pedál (originální kód OEM):
Honda 53140-KRN-A30
Honda 53140-MEN-305
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
- náhradní plast plynu pro plynovou rukojeť neboli rychlopal od italského výrobce Domino
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Tento plast plynové rukojeti nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5TJ-26240-C0
Kawasaki 46019-0069
Kawasaki 46019-0011
Kawasaki 46019-0014
Kawasaki 46019-0017
Kawasaki 46019-0018
Suzuki 57110-28H00
Vhodné pro modely:
Kawasaki KXF250 / 04-23
Kawasaki KXF450 / 04-23
Kawasaki KX250 / 19-23
Kawasaki KX450 / 19-23
Kawasaki KX250X / 21-23
Kawasaki KX450X / 21-23
Kawasaki KLX450R / 08-15
Kawasaki KLX125 / 10-16
Kawasaki D-Tracker 125 / 10-16
Kawasaki KLX150BF / 16
Kawasaki KLX150S / 09-13
Kawasaki KLX250 / 04-20
Kawasaki D-Tracker 250 / 04-20
Kawasaki KLR650
Yamaha YZ65 / 18-25
Yamaha YZF250 / 98-11
Yamaha YZF400 / 98-02
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 98-13
Yamaha WRF250 / 01-14
Yamaha WRF400 / 98-02
Yamaha WRF426 / 00-02
Yamaha WRF450 / 98-15
Yamaha Serow 225 / 00-20
Yamaha Serrow 250 / 00-20
Yamaha XG250 Tricker / 00-20
Yamaha XT250 / 06-17
Yamaha XT225
Yamaha WR155R / 20
Yamaha WR250R / 07-20
Yamaha WR250X / 07-20
Yamaha YZF-R1 1000 / 98-05
Yamaha YZF-R6 / 03-05
Yamaha TW200 / 01-11
Suzuki RMZ250 / 04-06
Suzuki RMZ450 / 05-06 + 08-24
Suzuki RMX450Z / 10-19
Suzuki 250SB / 04-06
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro závodní použití - verze Full Diamond.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop. Univerzální kvalitní rukojeti pro závodní použití i rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - No Waffle - Full Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro závodní použití - verze Full Diamond.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop. Univerzální kvalitní rukojeti pro závodní použití i rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - No Waffle - Full Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku