Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A:36mm
- vnější průměr (montážní) B: 48mm
- vnější průměr (celkový) C: 52mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 14mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92093-1426
Kawasaki 92093-1333
Yamaha 4ES-23144-00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Universální příruba pro propojení vedení sání ke karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro mnoho značek a typů motocyklů (zejména pro skútry).
Rozměry:
- vnitřní průměr = 34mm (obě strany jsou shodné)
- vnější průměr = 45mm (obě strany jsou shodné)
- výška = 35mm
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie!
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 50309012000
Upozornění:
- pro mechanický tachometr postačí jedna rozpěrka, tak jak je obsaženo v balení
- pro digitální tachometr je potřeba zakoupit 2 balení
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-203 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD50MX / 82-84
Yamaha RD80MX / 81-84
Yamaha RD250LC / 81-83
Yamaha XJ550 / 81-83
Yamaha XJ750 / 81-83
Yamaha XS1100
Yamaha XJ750R
Yamaha XV920
Yamaha RX50
Spínač brzdové páčky pro motocykly Kawasaki, Suzuki, Triumph, Honda a další značky
- čídlo brzdového světla
- mikrospínač ovládaný páčkou brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač brzdového světla (OEM Replacement):
Suzuki 27010-1170
Suzuki 27010-0025
Suzuki 57460-17C00
Suzuki 57460-17C01
Suzuki 57460-17C10
Suzuki 57460-17C11
Suzuki 57460-14J00
Suzuki 57460-14J01
Suzuki 57460-48G00
Triumph T2021217
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KMX125 / 91-03
Kawasaki Ninja250 / 08-17
Kawasaki Z250 / 15-17
Kawasaki BJ250 Estrella / 94-99 (přední brzda)
Kawasaki EL250 Eliminator / 88-03 (přední brzda)
Kawasaki Ninja300 / 13-17
Kawasaki Z300 / 15-17
Kawasaki EN500 Vulcan / 90-03 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister / 97-06 (přední brzda)
Kawasaki ER6N / 05-11 (přední brzda)
Kawasaki ER6F / 05-11 (přední brzda)
Kawasaki GPX600R / 88-99 (přední brzda)
Kawasaki GPX750 / 87-88 (přední brzda)
Kawasaki GPZ500 / 87-03
Kawasaki GPZ600 R A / 85-90 (přední brzda)
Kawasaki GPZ750 Ninja R / 85 (přední brzda)
Kawasaki GPZ900 Ninja R / 84-94 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1000 Ninja RX A / 86-87 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1100E / 95-98 (přední brzda)
Kawasaki GTR1000A / 86-03
Kawasaki KLE500A / 91-06 (přední brzda)
Kawasaki KLR650A / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki KLR650B Tengai / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-18
Kawasaki VN750 Vulcan / 93-95 (přední brzda)
Kawasaki VN800 Vulcan / 96-03 (přední brzda)
Kawasaki VN900 / 07-17
Kawasaki VN1500 Vulcan / 87-99
Kawasaki VN1600 Vulcan / 04-08
Kawasaki VN1700
Kawasaki VN2000
Kawasaki W650
Kawasaki W800
Kawasaki Z750 / 03-06
Kawasaki Z800 / 13-17
Kawasaki Z900 / 17-18
Kawasaki Z1000 / 03-05 (přední brzda)
Kawasaki Z1000SX / 14-17
Kawasaki ZL600 Eliminator / 95-97 (přední brzda)
Kawasaki ZL900 Eliminator / 85-86 (přední brzda)
Kawasaki ZL1000 Eliminator / 86-88 (přední brzda)
Kawasaki ZR550 Zephyr B / 91-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR750 Zephyr / 90-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 91-97 (přední brzda)
Kawasaki ZR-7 750 / 99-04 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1100C / 97-00 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1200 / 01-05 (přední brzda)
Kawasaki ZX-10 Tomcat B 1000 / 88-90 (přední brzda)
Kawasaki ZX-12R Ninja / 00-06 (přední brzda)
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-16
Kawasaki ZX-6R 636 / 02-16
Kawasaki ZX-7R / 96-99
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-03
Kawasaki ZXR400 / 91-99
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR600 / 90-04
Kawasaki ZZR1100 / 90-97
Kawasaki ZZR1100 Kat / 98-01
Kawasaki ZZR1200C / 02-05
Suzuki DR125S / 94
Suzuki DR125SE / 95-02
Suzuki DR125SM / 09-10
Suzuki GN125 / 95-01
Suzuki GZ125 Marauder / 98-07
Suzuki RG125 Gamma / 92-94
Suzuki RV125 Van Van / 03-16
Suzuki TS125R / 89-93
Suzuki TU125 / 99
Suzuki VL125 Intruder / 99-07
Suzuki DL250A V-Strom / 18-20
Suzuki GSX250R / 18-20
Suzuki GN250 / 94-00
Suzuki GW250 Inazuma / 14-17
Suzuki GZ250 Marauder / 99-07
Suzuki RGV250 / 89-94
Suzuki VL250 Intruder / 99-07
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR-Z400E / 00-09
Suzuki DR-Z400S / 00-09
Suzuki DR-Z400SM / 05-09
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GS500E / 89-07
Suzuki GS500F / 04-07
Suzuki GSF600N Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 96-04
Suzuki GSR600 / 06-10
Suzuki GSX600F / 89-06
Suzuki GSX-R600 / 97-17
Suzuki RF600 / 93-97
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki GSF650N Bandit / 05-12
Suzuki GSF650S Bandit / 05-12
Suzuki GSX650F / 08-12
Suzuki DL650 V-Strom / 04-20
Suzuki DL650 V-Strom / 04-20
Suzuki DR650R / 90-96
Suzuki DR650SE / 96-00
Suzuki LS650 Savage / 89-03
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SV650N / 99-09
Suzuki SV650S / 99-11
Suzuki SV650 / 15-21
Suzuki XF650 Freewind / 97-01
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki GSX-S750 / 17-21
Suzuki GSX-R750 / 88-17
Suzuki GSX750F / 89-06
Suzuki DR750S / 88-89
Suzuki DR800S / 90-97
Suzuki C800 Intruder / 09-14
Suzuki VL800 Volusia / 01-08
Suzuki VS800 Intruder / 92-06
Suzuki VX800 / 90-96
Suzuki VZ800 Intruder / 07-16
Suzuki VZ800 Marauder / 97-06
Suzuki RF900R / 94-98
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DL1000A V-Strom / 14-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-20
Suzuki GSX-S1000 / 16-21
Suzuki SV1000N / 03-05
Suzuki SV1000S / 03-05
Suzuki TL1000R / 98-02
Suzuki TL1000S / 97-01
Suzuki DL1050 V-Strom / 20
Suzuki GSX1100F / 89-94
Suzuki GSX-R1100 / 89-97
Suzuki GSF1200N Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200S Bandit / 96-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-01
Suzuki GSX1250F / 10-16
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-16
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 00-17
Suzuki GSX1300 B-King / 08-10
Suzuki GSX1400 / 02-07
Suzuki VS1400 Intruder / 89-03
Suzuki VL1500 Intruder / 98-08
Suzuki VL1500 Intruder / 13-16
Suzuki VZ1500 Intruder / 09-13
Suzuki C1800 Intruder / 09-11
Suzuki M1800 Intruder
Suzuki VL800 Intruder / 14-16
Suzuki VLR1800 Intruder / 08
Suzuki VZR1800 Intruder / 06-17
Suzuki AH50 / 92-94
Suzuki UH125 Burgman / 05-20
Suzuki UX125 Sixteen / 08-19
Suzuki UX150 Sixteen / 08-11
Suzuki UH200 Burgman / 07-10
Suzuki AN250 Burgman / 05-06
Suzuki AN400 Burgmna / 05-21
Suzuki AN650 Burgman / 05-19
SuzukiAY50 Katana / 05-06
Suzuki LT-F300F Kingquad / 00-01
Suzuki LT-A400F Eiger / 02-07
Suzuki LT-A500F Vinson / 02-07
Suzuki LT-F250 Ozark / 02-14
Suzuki LT-F250 / 17-18
Suzuki LT-Z250 Quadsport / 04-10
Suzuki LT-A400F Kingquad / 08-21
Suzuki LT-F400 Kingquad / 14-18
Suzuki LT-Z400 Quadsport / 03-14
Suzuki LT-Z400 / 17-18
Suzuki LT-R450 Quadracer / 06-11
Suzuki LT-A450X Kingquad / 07-10
Suzuki LT-A500 Kingquad / 09-18
Suzuki LT-A700X Kingquad / 05-07
Suzuki LT-A750 Kingquad / 15-18
BuellXB12
MV Agusta Brutale675 / 12-17
MV Agusta Brutale800 / 13-21
MV Agusta Brutale910R
MV Agusta Brutale920
MV Agusta Brutale989 R
MV Agusta Brutale990 R
MV Agusta Brutale1078 RR
MV Agusta Brutale1090
MV Agusta Dragster800 / 14-21
MV Agusta F3 675 / 12-19
MV Agusta F3 800 / 14-20
MV Agusta F4 750 Brutale 99-05
MV Agusta F4 1000 / 13-18
MV Agusta F4 1000R 04-19
MV Agusta F4 1078
MV Agusta Rivale800 / 14-17
MV Agusta RVS1 800
MV Agusta Stradale800
MV Agusta Superveloce800
MV Agusta Turismo Veloce800
Triumph Adventurer900 / 96-01
Triumph America865
Triumph America865 EFI / 08-17
Triumph Bonneville800 / 01-06
Triumph Bonneville800 America / 02-06
Triumph Bonneville800 T100
Triumph Bonneville865 / 05-16
Triumph Daytona600 / 03-05
Triumph Daytona675 / 06-17
Triumph Daytona675 R / 11-14
Triumph Daytona750
Triumph Daytona900 / 93-96
Triumph Daytona955 i
Triumph Daytona1000
Triumph Daytona1200
Triumph Legend900TT
Triumph Masterblaster955 SS
Triumph Rocket 2300III / 04-18
Triumph Scrambler865 / 06-17
Triumph Speed Four600 / 02-05
Triumph Speed Triple750
Triumph Speed Triple900 / 94-04
Triumph Speed Triple1050 / 05-11
Triumph Speedmaster800
Triumph Speedmaster865 / 05-17
Triumph Sprint900
Triumph Sprint900 Sport
Triumph Sprint900 Trident
Triumph Sprint955 RS
Triumph Sprint955 ST
Triumph Sprint1050 GT
Triumph Sprint1050 ST / 05-10
Triumph Street Triple660
Triumph Street Triple675 / 08-17
Triumph Thruxton900 / 04-15
Triumph Thunderbird900 / 95-04
Triumph Thunderbird1600
Triumph Thunderbird1700
Triumph Tiger800 / 11-14
Triumph Tiger900 / 93-01
Triumph Tiger955
Triumph Tiger1050
Triumph Tiger Explorer1200
Triumph Trident750
Triumph Trident900
Triumph Trophy900
Triumph Trophy1200
Triumph TT600
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměry:
- závit: M12
- stoupání závitu: 1,5
- délka závitu (bez magnetu): 12mm
- délka závitu včetně magnetu: 13,5mm
- rozměr klíče: 13
Tento šroub olejové výpustě nahrazuje originální Drain Bolt (OEM Replacement):
KTM 58030021000
KTM 58030021100
Husaberg 58030021000
Husqvarna 58030021100
Gas-Gas KTM 58030021100
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
KTM 50SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX / 94-25
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-25
KTM 200SX / 98-04
KTM 250SX / 91-25
KTM 300SX
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 05-25
KTM 350SXF / 12-25
KTM 450SXF / 03-25
KTM 525SX / 03-07
KTM 125EXC / 89-16
KTM 150EXC / 20-25
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 91-25
KTM 300EXC / 90-25
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXCF / 07-25
KTM 350EXCF / 15-25
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-25
KTM 500EXC / 12-25
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXCR / 08-11
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 250F Freeride / 18-20
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 450SMR / 04-14
KTM 525SMR / 04-06
KTM 560SMR / 06-08
KTM 400 LC4 / 98-01
KTM 600 LC4
KTM 620 LC4
KTM 625 LC4
KTM 420MXC / 83-84
KTM 440MXC / 83-95
KTM 450SXS / 03-08
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 540SXC / 00-05
KTM 550MXC / 93-96
KTM 600MX / 88-91
KTM 620SX / 96-99
KTM 620EXC / 94-97
KTM 625 SMC / 04-06
KTM 660 SMC / 02-04
KTM 690 SMC / 08-10
KTM 690 Enduro
KTM 690 SMC
KTM 690 Duke
Husqvarna TC50
Husqvarna TC65
Husqvarna TC85
Husqvarna FC250 / 14-25
Husqvarna FC350 / 14-25
Husqvarna FC450 / 14-25
Husqvarna FE250 / 14-25
Husqvarna FE350 / 14-25
Husqvarna FE450 / 14-25
Husqvarna FE501 / 14-25
Husqvarna FX350 / 17-25
Husqvarna FX450 / 17-25
Husqvarna TC125 / 14-25
Husqvarna TC250 / 14-25
Husqvarna TE125 / 14-16
Husqvarna TE150 / 17-25
Husqvarna TE250 / 14-25
Husqvarna TE300 / 14-25
Husqvarna TX300 / 17-25
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Husaberg TE125 / 11-13
Husaberg TE250 / 11-13
Husaberg TE300 / 11-13
Husagerg FE450+FE550+FE650 / 04-08
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE570 / 03-12
Gas-Gas MC50
Gas-Gas MC65
Gas-Gas MC85
Gas-Gas MC+MCF
Gas-Gas EC+ECF
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M12 x 15mm (závit 1,5)
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Doporučeno pro:
Honda Honda XR50R / 99-17
Honda CRF50F / 99-17
Honda XR70R / 97-11
Honda CRF70F / 97-11
Honda CR85R / 03-07
Honda CR85RII / 03-07
Honda XR100R / 90-13
Honda CRF100F / 90-13
Honda CR125R / 02-07
Honda CRF125F / 14-21
Honda CT125 / 20
Honda CR250R / 02-07
Honda CRM250R / 89-96
Honda CRM250AR / 97-00
Honda CRF250L / 12-20
Honda CRF250M / 12-20
Honda CRF250RALLY / 17-20
Honda XR250 / 95-07
Honda XR250BAJA / 95-07
Honda XR250R / 90-04
Honda XR250MOTARD / 03-07
Honda XR400R / 96-04
Honda XR400MOTARD / 05-08
Honda XR600R / 90-00
Honda XR650R / 00-06
Honda GROM / 13-20
Honda TRAIL125 / 21
Honda MONKEY125 / 19-21
Honda CRF1000L / 16-19
Honda CRF1000L AFRICA / 16-19
Honda CRF1100L AFRICA / 20
Yamaha Yamaha YZ250 / 97-21
Yamaha YZ250X / 16-21
Yamaha TRICKER / 04-18
Yamaha SEROW250 / 05-20
Yamaha XT250X / 06-17
Yamaha WR250R / 07-20
Yamaha WR250X / 07-20
Kawasaki KLX110 / 02-20
Kawasaki KLX110L / 02-20
Kawasaki KLX125 / 10-16
Kawasaki KLX D-TRACKER125 / 10-16
Kawasaki KLX150BF / 16
Kawasaki KLX150S / 09-13
Kawasaki VERSYS-X250 / 17-20
Kawasaki VERSYS-X300 / 17-20
Kawasaki VERSYS650 / 10-19
Kawasaki VERSYS1000 / 12-20
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 21mm
- celková délka: 24mm
- průměr osazení: 9,7mm
- průměr hlavy: 16mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Suzuki 09106-08155
Suzuki 09106-08160
Suzuki 59421-03A01
Suzuki 59421-03A01-XY0
Suzuki 59421-03A10
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykl:
Suzuki DL650 V-Strom / 07-16
Suzuki DL650A V-Strom / 17-
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-16
Suzuki DL1000 V-Strom / 17-
Suzuki DL1000 V-Strom XTA
Suzuki LTA700 King Quad / 05-07
Suzuki LTA750 King Quad / 08-
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 30mm
- celková délka: 33,5mm
- průměr osazení: 9,6mm
- průměr hlavy: 17,5mm
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0770890200
KTM 0770600200
KTM 0770640200
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11147-37F00
Suzuki 11148-37F00
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11352-KRN-671
Honda 11352-KRN-670
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 54630025050
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 47030027100
Husqvarna 47030027100
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11482-27C02
Suzuki 11482-27C00
Suzuki 11482-27C01
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3SP-15463-11
Yamaha 3SP-15463-00
Yamaha 3SP-15463-10
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku