Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 39,00 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 39,25 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Universální příruba pro propojení vedení sání ke karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro mnoho značek a typů motocyklů (zejména pro skútry).
Rozměry:
- vnitřní průměr = 31mm (jedna strana)
- vnitřní průměr = 35mm (druhá strana)
- vnější průměr = 44mm (jedna strana)
- vnější průměr = 47mm (druhá strana)
- výška = 35mm
Universální příruba pro propojení vedení sání ke karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro mnoho značek a typů motocyklů (zejména pro skútry).
Rozměry:
- vnitřní průměr = 35mm (obě strany jsou shodné)
- vnější průměr = 50mm (obě strany jsou shodné)
- výška = 35mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Sherco 3819
Sherco 3818
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11009-1465
Kawasaki 11009-1364
Yamaha 11060-1110
Kawasaki 11060-1181
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 8A0096890
Husqvarna 800096890
Husqvarna 800068191
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 3L5-15451-12
Yamaha 3L5-15451-00
Yamaha 3L5-15451-01
Yamaha 3L5-15451-10
Yamaha 3L5-15451-11
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha BR8-15461-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 90130027000
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vrtulka vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
- jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vrtule pohonu vodního čerpadla motoru pro jednoduchou a rychlou opravu
Balení obsahuje rotor vodního čerpadla vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Tato hnací vrtule vodního čerpadla nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gas-Gas ME56000GG-CAB-1
Gas-Gas 0/005.220.9100
Rieju 0/005.220.9100
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 13111-GC4-600
Yamaha 4ES-11633-00-00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 13111-KA3-760
Suzuki 12151-01B00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Olejové filtry Hiflo Filtro v provedení RACING COMPETITION s nástavcem na klíč:
- vybaveny vysoce výkonným filtračním třívláknovým médiem
- zdokonalená filtrace pro optimální výkon i při závodním použití
- vysoká kapacita a lepší průtok oleje
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Harley Davidson 63731-99
Harley Davidson 63731-99A
Harley Davidson 63798-99
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Buell 1200 Cyclone M2 / 97-02
Buell 1200 Lightning S1,X1 / 94-02
Buell 1200 White Lightning X1W / 02
Buell 1200 Thunderbolt S2,S2T,S3,S3T / 94-02
HarleyDavidson FLD Switchback / 12-16
Harley-Davidson FLDE Deluxe / 18-20
Harley Davidson FLFB Fat Boy / 18-20
Harley Davidson FLFBS Fat Boy 114 / 18-24
Harley Davidson FLHC Heritage Classic / 18-21
Harley Davidson FLHCS Heritage Classic 114 / 18-24
Harley Davidson FLHP Road King Police / 09-24
Harley Davidson FLHT Electra Glide / 00-01
Harley Davidson FLHT Electra Glide Standard / 02-22
Harley Davidson FLHTI Electra Glide Standard (EFI) / 03-09
Harley Davidson FLHTC Electra Glide Classic / 02-13
Harley Davidson FLHTCI Electra Glide Classic (EFI) / 03-09
Harley Davidson FLHTC-UI Electra Glide Ultra Classic / 99-02
Harley Davidson FLHTC-UI Electra Glide Ultra Classic (EFI) / 03-06
Harley Davidson FLHTCU Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 07-19
Harley Davidson FLHTCUL Ultra Classic Electra Glide Low (EFI) / 16
Harley Davidson FLHTCUSE2 SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 07
Harley Davidson FLHTCUSE3 SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 08
Harley Davidson FLHTCUSE4/5 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 09-10
Harley Davidson FLHTCUSE6 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 11
Harley Davidson FLHTCUSE7 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 12
Harley Davidson FLHTCUSE8 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 13-14
Harley Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 10-19
Harley Davidson FLHTCSE Screamin' Eagle Electra Glide / 04
Harley Davidson FLHTCSE2 Screamin' Eagle Electra Glide 2 / 05
Harley Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited / 10-24
Harley Davidson FLHTKL Electra Glide Ultra Limited Low / 16-19
Harley Davidson FLHTKSE CVO SE Electra Glide Ultra Limited / 10-20
Harley Davidson FLHTP Electra Glide Police / 09
Harley Davidson FLHR Road King / 99-06
Harley Davidson FLHRI Road King (EFI) / 01-16
Harley Davidson FLHR Road King / 07-22
Harley Davidson FLHRCI Road King Classic / 99-06
Harley Davidson FLHRC Road King Classic (EFI) / 07-18
Harley Davidson FLHRS Road King Custom / 04-06
Harley Davidson FLHRSI Road King Custom (EFI) / 04-06
Harley Davidson FLHRS Road King Custom (EFI) / 07
Harley Davidson FLHRXS Road King Special / 18-24
Harley Davidson FLHRSE3 Screamin' Eagle Road King (EFI) / 07
Harley Davidson FLHRSE4 Screamin' Eagle Road King (EFI) / 08
Harley Davidson FLHRSE5 CVO Road King / 13
Harley Davidson FLHRSE6 CVO Road King / 14
Harley Davidson FLHTK Ultra Limited / 18
Harley Davidson FLHTK Ultra Limited Low / 18
Harley Davidson FLHX Street Glide (EFI) / 06-16
Harley Davidson FLHX Street Glide / 07-24
Harley Davidson FLHXS Street Glide Special / 14-24
Harley Davidson FLHXSE CVO Street Glide / 10-24
Harley Davidson FLHXXX Street Glide Trike / 10-11
Harley Davidson FLRT Freewheeler / 15-24
Harley Davidson FLS Softtail Slim / 13-17
Harley Davidson FLSB Sport Glide / 18-24
Harley Davidson FLSL Softtail Slim / 18-21
Harley Davidson FLSS Softtail Slim S / 17
Harley Davidson FLST Heritage Softail / 06
Harley Davidson FLSTI Heritage Softail (EFI) / 06
Harley Davidson FLSTC Heritage Softail Classic / 00-06
Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic (EFI) / 01-06
Harley Davidson FLSTC Heritage Softail Classic (EFI) / 07-17
Harley Davidson FLSTF Fat Boy / 00-06
Harley Davidson FLSTF Fat Boy (EFI) / 03-17
Harley Davidson FLSTFB Fat Boy Lo (EFI) / 10-16
Harley Davidson FLSTFB Fat Boy Special / 12
Harley Davidson FLSTFBS Fat Boy S / 17
Harley Davidson FLSTFSE Screamin' Eagle Fat Boy / 05
Harley Davidson FLSTN/NI Softail Deluxe (EFI) / 05-06
Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe (EFI) / 07-17
Harley Davidson FLSTN CVO Softail Deluxe (EFI) / 14-15
Harley Davidson FLSTS Heritage Springer / 00-03
Harley Davidson FLSTSI Heritage Springer (EFI) / 03
Harley Davidson FLSTSB Softail Cross Bones / 09-11
Harley Davidson FLSTSC Softail Springer Classic / 05-06
Harley Davidson FLSTSCI Softail Springer Classic (EFI) / 05-06
Harley Davidson FLSTSC Softail Springer Classic (EFI) / 07
Harley Davidson FLSTSE CVO Softail Convertible / 10
Harley Davidson FLSTSE2 CVO Softail Convertible / 11
Harley Davidson FLSTSE3 CVO Softail Convertible / 12
Harley Davidson FLTC-UI Electra Glide Ultra Classic / 00
Harley Davidson FLTRI Road Glide (EFI) / 99-06
Harley Davidson FLTR Road Glide (EFI) / 07-09
Harley Davidson FLTRSE3 CVO Road Glide / 09
Harley Davidson FLTRU Road Glide Ultra / 11-19
Harley Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 11-16
Harley Davidson FLTRX Road Glide Custom / 10-20
Harley Davidson FLTRXS Road Glide Special / 16-24
Harley Davidson FLTRXSE CVO Road Glide / 12-24
Harley Davidson FLTRXSE2 CVO Road Glide Custom / 12-14
Harley Davidson FXCW Softail Rocker / 09
Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C / 09
Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C / 10-11
Harley Davidson FXBB Street Bob / 18-24
Harley Davidson FXBR Breakout / 18-20
Harley Davidson FXBRS Breakout 114 / 18-22
Harley Davidson FXD Dyna Super Glide / 99-05
Harley Davidson FXDI Dyna Super Glide (EFI) / 04-10
Harley Davidson FXDI35 35th Anniversary Dyna Super Glide (EFI) / 06
Harley Davidson FXDBI Street Bob (EFI) / 06
Harley Davidson FXDB Street Bob (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDBC Street Bob Ltd (EFI) / 16
Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom / 05
Harley Davidson FXDCI Dyna Super Glide Custom (EFI) / 05-06
Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom (EFI) / 07-14
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob / 09
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob / 10-17
Harley Davidson FXDFSE Dyna Fat Bob / 09
Harley Davidson FXDFSE2 CVO Dyna Fat Bob / 10
Harley Davidson FXDL Dyna Low Rider / 99-05
Harley Davidson FXDLI Dyna Low Rider (EFI) / 04-06
Harley Davidson FXDL Dyna Low Rider (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDLS Dyna Low Rider S (EFI) / 17
Harley Davidson FXDSE Screamin' Eagle Dyna (EFI) / 07
Harley Davidson FXDSE2 Screamin' Eagle Dyna (EFI) / 08
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide / 99-05
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide (EFI) / 04-06
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDRS FXDR 114 / 19
Harley Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport / 99-05
Harley Davidson FXDXI Dyna Super Glide Sport (EFI) / 04-05
Harley Davidson FXDXT Dyna Super Glide T-Sport / 01-03
Harley Davidson FXFB Fat Bob / 18-20
Harley Davidson FXFBS Fat Bob 114 / 18-24
Harley Davidson FXLR Low Rider / 18-19
Harley Davidson FXLRS Low Rider S / 21-24
Harley Davidson FXS Blackline / 12-13
Harley Davidson FXSB Breakout / 13-17
Harley Davidson FXSBSE CVO Breakout / 13-15
Harley Davidson FXSE CVO Pro Street Breakout / 17
Harley Davidson FXST Softail Standard (EFI) / 00-07
Harley Davidson FXST Softail Standard / 21-24
Harley Davidson FXSTB Night Train (EFI) / 00-06
Harley Davidson FXSTB Night Train (EFI) / 07-09
Harley Davidson FXSTC Softail Custom / 00
Harley Davidson FXSTC Softail Custom (EFI) / 07-10
Harley Davidson FXSTD Softail Deuce / 00-06
Harley Davidson FXSTDI Softail Deuce (EFI) / 01-06
Harley Davidson FXSTD Softail Deuce (EFI) / 07
Harley Davidson FXSTDSE Screamin' Eagle Softail Deuce / 03-04
Harley Davidson FXSTS Springer Softail / 00-06
Harley Davidson FXSTSI Springer Softail (EFI) / 03-06
Harley Davidson FXSTSSE SE Softail Springer (EFI) / 07
Harley Davidson FXSTSSE2/3 SE Softail Springer (EFI) / 08-09
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku