Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- pro montáž s klíčem nebo s ořechem
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 80 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 15 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF134 (Suzuki)
HF202 (Honda, Kawasaki)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625062035
Husqvarna 0625062035
Husaberg 0625062035
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Tato páčka je alternativní náhradou originálního ložiska (originální kód OEM):
Yamaha 93306-20597
Yamaha 93306-20529
Yamaha 93306-20504
Yamaha 93306-20513
Yamaha 93306-20517
Yamaha 93306-20517-09
Yamaha 93306-20523
Yamaha 93306-20539
Yamaha 93306-20544
Yamaha 93306-20552
Yamaha 93306-20557
Yamaha 93306-20568
Yamaha 93306-20569
Yamaha 93306-20572
Yamaha 93306-20573
Yamaha 93306-20583
Yamaha 93306-205A3
Yamaha 93306-205Y0
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-028
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1053
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 6mm
- axiální vůle ložiska = CN
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- oboustranně otevřené
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 92045-0039
Kawasaki 92045-0080
Suzuki 08113-69000
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Membrána sání (klapka sání) určena pro skútry.
Vhodné pro motocykly
Honda Bali50AC
Honda SFX50AC
Honda SGX50Sky
Honda SH50AC
Honda Shadow 50AC
Honda SXR50AC
Honda X8R-R50AC
Honda X8R-S50AC
Honda X8R-X50AC
Honda Bali50AC
Honda Dio SP50AC
Honda Dio SR50AC
Honda Dio ZX50 (
Honda Lead 50AC
Peugeot Buxy50
Peugeot Elyseo50
Peugeot Looxor50
Peugeot Rapido50
Peugeot Metropolis50
Peugeot Speedake50
Peugeot Speedfight50
Peugeot Splinter50
Peugeot Squab50
Peugeot SV Geo50
Peugeot TKR50
Peugeot Trekker50
Peugeot Vivacity50
Peugeot X-Fight50
Zenith 50AC
Syntetický dvoutaktní nízkokouřivý motorový olej na bázi systému "Putoline MRH Additive",který je vhodný pro předředěné (premix) a samomazací (autolube) vstřikovací systémy motocyklů. Nabízí plné spalování pro udržení čistoty motoru, minimální kouřivost, nízké uhlíkové usazeniny, zabraňuje zanášení a selhávání zapalovací svíčky a prodlužuje živostnost všech komponentů motoru. Doporučen především pro silniční motocykly a všechny motocykly s přívěrou. Mísící poměr 2-4%, není-li uvedeno výrobcem motoru jinak.
Základní vlastnosti motorového dvoutaktního oleje Putoline TTSport:
- klasifikace = API TC, TISI, ISO-L-EGD
- výkonností specifikace = JASO FD
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 122 °C
- bod tuhnutí = -39 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi moderního systému "Putoline Technomoto Additive Pure Bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály. Vyvinuto exkluzivně pro závodní offroadové a ostatní sportovní motocykly s vysokým výkonem.
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline Off Road 4:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 222 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Universální příruba pro propojení vedení sání ke karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly, pitbike a další...
Vhodné pro mnoho značek a typů motocyklů (zejména pro offroad, motokros, enduro).
Rozměry:
- vnitřní průměr = 33-34mm
- vnější průměr = 41-42mm
- výška = 32mm
Universální příruba pro propojení vedení sání ke karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro mnoho značek a typů motocyklů (zejména pro skútry).
Rozměry:
- vnitřní průměr = 42/45 mm
- vnější průměr = 55-56mm (obě strany jsou shodné)
- výška = 30mm
Spojkové pružiny HDS4-4 od výrobce DP Clutches jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou kvalitní náhradou za originál.
- vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry:
A = 20,5 mm
B = 15,3 mm
C = 36 mm
D = 2,6 mm
Spojkové lamely plechové nebo obložené je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR80R / 85-89
Honda CR80R / 90-02
Honda CR85R / 03-07
Honda CR250R / 81-82
Honda CRM125 / 90-98
Honda MTX125R / 85-91
Honda MTX200RW / 83-88
Honda XL250R / 84-87
Honda XR250R / 84-95
Honda CB125J / 75-81
Honda CB250G / 74-77
Honda CB500T Twin / 74-76
Honda TRX300EX Sporttrax / 93-08
Honda TRX350TE Fourtrax / 00-06
Kawasaki BJ250 Estrella / 92-98
Kawasaki GPX250R / 88-95
Kawasaki GPZ250 / 83-84
Kawasaki GPZ250 / 85-
Kawasaki ZZR250 / 90-04
Kawasaki EL252F Eliminator / 96-03
Kawasaki EL250 Eliminator
Kawasaki KLF300B Bayou / 87-05
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Spojkové pružiny německého výrobce TRW LUCAS jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové pružiny.
- vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
- špičková německá kvalita produktů - Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry:
A = 20,5 mm
B = 15,3 mm
C = 36 mm
D = 2,6 mm
Spojkové lamely plechové nebo obložené je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR80R / 85-89
Honda CR80R / 90-02
Honda CR85R / 03-07
Honda CR250R / 81-82
Honda CRM125 / 90-98
Honda MTX125R / 85-91
Honda MTX200RW / 83-88
Honda XL250R / 84-87
Honda XR250R / 84-95
Honda CB125J / 75-81
Honda CB250G / 74-77
Honda CB500T Twin / 74-76
Honda TRX300EX Sporttrax / 93-08
Honda TRX350TE Fourtrax / 00-06
Kawasaki BJ250 Estrella / 92-98
Kawasaki GPX250R / 88-95
Kawasaki GPZ250 / 83-84
Kawasaki GPZ250 / 85-
Kawasaki ZZR250 / 90-04
Kawasaki EL252F Eliminator / 96-03
Kawasaki EL250 Eliminator
Kawasaki KLF300B Bayou / 87-05
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Spojkové pružiny německého výrobce TRW LUCAS jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
- špičková německá kvalita produktů - Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry lamel:
A = 18,5 mm
B = 13,3 mm
C = 42,5 mm
D = 2,6 mm
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XTZ250 Lander (Brasil) / 07-09
Yamaha YBR250 / 07-11
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku