• 853 167 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme ve středu 13.8. hod.

Díly pro Váš motocykl

MOTOR

Těsnění víka spojky vnitřní (velké) Suzuki RM125 / 01-11
Centauro

Těsnění víka spojky vnitřní (velké) Suzuki RM125 / 01-11

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11482-36F00

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
285,00 Kč
Těsnění víka zapalování Honda XL1000V Varadero / 03-11
Centauro

Těsnění víka zapalování Honda XL1000V Varadero / 03-11

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11636-MBT-F20
Honda 11636-MBT-F21
Honda 11636-MBT-F22

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
285,00 Kč
Těsnění víka zapalování Yamaha YZF250 / 19-25 + WRF250 / 20-25 + YZF250X + Fantic XEF250
Centauro

Těsnění víka zapalování Yamaha YZF250 / 19-25 + WRF250 / 20-25 + YZF250X + Fantic XEF250

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha  B7B-15451-00

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
285,00 Kč
Vrtulka vodního čerpadla KTM LC4 / 94-07 + 400+620+640 Duke+SC+Super Competition+EGS+Adventure + 625SC + 400SXC+540SXC+625SXC + 660SMC+660Supermoto
KTM

Vrtulka vodního čerpadla KTM LC4 / 94-07 + 400+620+640 Duke+SC+Super Competition+EGS+Adventure + 625SC + 400SXC+540SXC+625SXC + 660SMC+660Supermoto

Vrtulka vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
- jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vrtule pohonu vodního čerpadla motoru pro jednoduchou a rychlou opravu

Balení obsahuje rotor vodního čerpadla vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!

Tato hnací vrtule vodního čerpadla nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 56535005000
KTM 56535005300

Skladem - Ihned expedujeme
287,00 Kč
Ložisko 6004-C3-2RS (rozměry: 20x42x12 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6004-C3-2RS (rozměry: 20x42x12 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Ložisko 6204-C32Z (rozměry: 20x47x14 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6204-C32Z (rozměry: 20x47x14 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Ložisko 6303-C3 (rozměr: 17x47x14 mm) EBI
EBI

Ložisko 6303-C3 (rozměr: 17x47x14 mm) EBI

Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů

- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Prox (rozměry 14x18x16mm)
Prox

Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Prox (rozměry 14x18x16mm)

Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")

- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 15,7mm

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM)
Honda 91102-GC4-601
Honda 91102-GC4-600
KTM 47030034000

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Těsnění pod hlavu Beta RR300 / 13-24 + Xtrainer 300 / 15-24
MTZ

Těsnění pod hlavu Beta RR300 / 13-24 + Xtrainer 300 / 15-24

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám. disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Beta 10.66973.000
Beta 10.66978.000
Beta 1066973000
Beta 1066978000

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Těsnění pod válec KTM 350+500 LC4 / 89-94 + 400 LC4+600 LC4 / 89-06 + 620 LC4 / 87-06 + 625 LC4 / 03-07 + 640 LC4 / 99-07 + 660 LC4 / 03-07
Centauro

Těsnění pod válec KTM 350+500 LC4 / 89-94 + 400 LC4+600 LC4 / 89-06 + 620 LC4 / 87-06 + 625 LC4 / 03-07 + 640 LC4 / 99-07 + 660 LC4 / 03-07

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58030030000
KTM 58630035000
KTM 58030030100

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Těsnění pod válec Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X / 90-06 + TDR125+TZR125 + KTM 125LC2 + KTM 125 Sting + Derbi GPR125 + 125 Nude+125 Racing
Centauro

Těsnění pod válec Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X / 90-06 + TDR125+TZR125 + KTM 125LC2 + KTM 125 Sting + Derbi GPR125 + 125 Nude+125 Racing

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 3BN-11351-00
Yamaha 3BN-11351-10
Yamaha 4FU-11351-00
KTM 45308010

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Těsnění víka zapalování Honda CBR125 / 04-15 + FS125 Sonic / 01-08
Centauro

Těsnění víka zapalování Honda CBR125 / 04-15 + FS125 Sonic / 01-08

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11395-KGH-900
Honda 11395-KGH-901

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
289,00 Kč
Filtr olejový HF198 (HifloFiltro) - Polaris Ace+Sportsman + General+Ranger+RZR + Indian FTR1200 + Victory Hammer+Kingpin+Vegas+Boardwalk + Cross Country+Gunner+HardBall
Více za méně
Hiflo Filtro

Filtr olejový HF198 (HifloFiltro) - Polaris Ace+Sportsman + General+Ranger+RZR + Indian FTR1200 + Victory Hammer+Kingpin+Vegas+Boardwalk + Cross Country+Gunner+HardBall

Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Polaris 2540086
Polaris 2540122
Victory 2540086
Indian 2540086

Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.

Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.

Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)

Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.

Vhodné pro motocykly:
Indian FTR1200 / 19-2
Indian FTR1200R Carbon / 21-24
Indian FTR Rally / 20-24
Indian FTR S / 19-23
Indian FTR Sport / 24
Indian FTR X 100% R Carbon / 24
Polaris 500 Ace / 18
Polaris 500 Ace SOHC / 19
Polaris 570 Ace EFI / 16-19
Polaris 570 Ace EFI PS HD / 19
Polaris 600 Sportsman Twin (built after 10/2/03) / 04-06
Polaris 700 Sportsman Twin / 04-06
Polaris 700 Sportsman Twin EFI /  05-07
Polaris 700 Sportsman X2 EFI / 08
Polaris 800 Sportsman Twin / 05
Polaris 800 Sportsman EFI / 06-14
Polaris 800 Sportsman Forest EFI / 14
Polaris 800 Sportsman 6x6 EFI / 14
Polaris 800 Sportsman 6x6 Forest EFI 14
Polaris 800 Sportsman X2 EFI / 07-09
Polaris 800 Sportsman H.O. EFI / 08-09
Polaris 800 Sportsman Big Boss 6x6 / 11-13
Polaris 800 Sportsman Touring EFI / 08-09
Polaris 900 Ace EFI EPS / 16-19
Polaris 500 Ranger / 18-21
Polaris 500 Ranger 2WD HDPE / 19-21
Polaris 570 Ranger RZR / EFI / Full Size / Crew / FS / PS / 12-19
Polaris 570 Ranger RZR EPS Trail LE / 13
Polaris 570 Ranger / 19-21
Polaris 570 Ranger Crew / 19-21
Polaris 570 Ranger EPS HD / 19-21
Polaris 570 Ranger Full Size / 19-21
Polaris 700 Ranger 6x6 EFI 8 / 07-09
Polaris 700 Ranger XP / 08-09
Polaris 700 Ranger HD / 09
Polaris 700 Ranger Crew / 09
Polaris 800 Ranger 4x4, 6x6 EFI / EPS / Midsize / LE / 10-13
Polaris 800 Ranger Crew / 11-13
Polaris 800 Ranger Crew EPS LE / 12-13
Polaris 800 Ranger HD / 11-12
Polaris 800 Ranger RZR / 08-16
Polaris 800 Ranger RZR LE / 13
Polaris 800 Ranger RZR EPS LE / 12-13
Polaris 800 Ranger RZR S / 09-15
Polaris 800 Ranger RZR S LE / 13
Polaris 800 Ranger RZR 4 / 12-13
Polaris 800 Ranger RZR 4 EPS LE / 12-13
Polaris 800 Ranger XP / 11-12
Polaris 800 Ranger XP EPS / 12
Polaris 900 Ranger XP / 13
Polaris 900 Ranger XP LE / 13
Polaris 900 Ranger RZR XP EFI / 13-15
Polaris 900 Ranger RZR XP EPS LE / 13-15
Polaris 900 Ranger RZR XP LE / 13
Polaris 900 Ranger RZR XP 4 / 13
Polaris 900 Ranger RZR XP 4 EPS LE / 13
Polaris 900 Ranger Crew XP / 18
Polaris 900 Ranger Crew EPS / 19
Polaris 900 Ranger 50 Inch / 60 Inch / 18-19
Polaris 900 RZR / 21-
Polaris 925 RZR XP Turbo / MD / S / 18-
Polaris 925 RZR XP4 Turbo / MD / 18-
Polaris 1000 General 4P MD / PS / RC / 18-19
Polaris 1000 General EPS / 18-19
Polaris 1000 RZR 1000 XP EPS / 14-19
Polaris 1000 RZR 1000 XP 4 EPS / 14-18
Polaris 1000 RZR 1000 60inch PS / 19-21
Polaris 1000 RZR 1000 60inch / 19-21
Polaris 1000 RZR 1000 S4 / 19-20
Polaris 1000 Ranger PS / 18-21
Polaris 1000 Ranger PS HD MD / 18-19
Polaris 1000 Ranger PS RC / 19
Polaris 1000 Ranger XP EPS / 19-21
Polaris 1000 Ranger XP PS Crew / 19-21
Polaris 1000 Ranger XP PS MUD / 18-19
Polaris 1000 Ranger XP PS NSTR / 19-
Polaris 1000 Ranger XP PS Crew MUD / 19-
Polaris 1000 Ranger XP PS Crew NSTR / 19-
Victory Touring Cruiser / 03-06
Victory Hammer / 06-08
Victory Hammer 8-Ball / 10
Victory Kingpin / 03-10
Victory Kingpin 8-Ball / 09-10
Victory Kingpin Low / 09
Victory Kingpin Tour / 09
Victory Ness Signature Series Jackpot / 06-08
Victory Vegas / 03-09
Victory Vegas 8-Ball / 06-10
Victory Vegas Jackpot / 06-08
Victory Vegas Low / 09
Victory Boardwalk / 13-14
Victory Cross Country / 10-17
Victory Cross Country Cory Ness / 11-14
Victory Cross Country Zach Ness / 13
Victory Cross Country Tour / 12-17
Victory Cross Country Tour 15th Anniversary LE / 14
Victory Cross Country 8-Ball / 14-16
Victory Cross Roads / 10-12
Victory Cross Roads Classic / 13-14
Victory Gunner / 16-17
Victory Hammer / 09-11
Victory Hammer 8-Ball / 11-16
Victory Hammer S / 09-17
Victory Hard-ball / 13
Victory High-ball / 11-17
Victory Jackpot / 13-16
Victory Jackpot Cory Ness / 09-10
Victory Judge / 13-16
Victory Kingpin / 11-12
Victory Kingpin 8-Ball / 11
Victory Magnum / 16-17
Victory Magnum X-1 / 16-17
Victory Vegas / 10-17
Victory Vegas 8-Ball / 11-17
Victory Vegas High Ball / 12
Victory Vegas Jackpot / 09-12
Victory Vegas Zach Ness / 11-12
Victory Vision 10th Anniversary Editon / 09
Victory Vision Arlen Ness / 09-13
Victory Vision Street / 08-09
Victory Vision Street Premium / 09
Victory Vision Tour / 08-17
Victory Vision 8-Ball / 10-11

Skladem - Ihned expedujeme
od260,00 Kč
Klapky sání - Yamaha PW50 / 81-20 + PY50
WM Moto Parts

Klapky sání - Yamaha PW50 / 81-20 + PY50

Kompletní klapky sání
- membrána sání
- kvalitní zpracování a materiály
- kompletní sada pro rychlou opravu

Tyto klapky nahrazují originílní díl OEM:
Yamaha 3L5-13610-00

Skladem - Ihned expedujeme
295,00 Kč
Kroužek pístní 2taktní pro vrtání válce 39,90mm (rozměr 39,90x1,0mm)
Prox

Kroužek pístní 2taktní pro vrtání válce 39,90mm (rozměr 39,90x1,0mm)

Pístní kroužek pro 2taktní motor od italské značky VERTEX
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě

Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 39,90mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm

Balení po 1 kuse

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!

Skladem - Ihned expedujeme
295,00 Kč
Pružiny spojkové MTZ - Honda CR80+CR85 / 84-07
MTZ

Pružiny spojkové MTZ - Honda CR80+CR85 / 84-07

Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky

Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).

Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry pružin:
A = 16,7 mm
B = 12,1 mm
C = 39,5 mm
D = 2,3 mm

Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.

Skladem - Ihned expedujeme
295,00 Kč
Objednejte do středy, 13 hod. a zboží obdržíte ve čtvrtek.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

853 167 kusů zboží skladem ihned k expedici, 61 615 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku